ikke si detJeg mistenker at min muligens blir litt mindre gira neste gangDa er det jo old news med baby i hus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke si detJeg mistenker at min muligens blir litt mindre gira neste gangDa er det jo old news med baby i hus
![]()
Kommer jo an på hvorfor barnet gråter tenker jeg... Men ellers helt enig!!Mannen er av den typen som mener at barn har godt av å gråte litt, og at man ikke kan løfte opp barnet hver gang Gråter eller gå å bære hele tiden.
Det samme mener han sin mor, mens jeg mener at et barn spesielt under 3 mnd ikke bør gråte alene for å "trene" lungene, gråter barnet er det alltid en grunn til det og hvis man da kan roe barnet med å bære eller gi nærhet så mener jeg at det er en god ting..
Enig med meg eller mannen?Kommer jo an på hvorfor barnet gråter tenker jeg... Men ellers helt enig!!
Ha ha... Enig med degEnig med meg eller mannen?
Ja kommer an på hvorfor barnet gråter men mannen mener at et barn som blir tatt opp hver gang det gråter blir bortskjemt og at det da vil gråte mer for å bli dullet med (noe som kanskje kan være mulig etter hvert som barnet blir eldre men ikke under 3 mnd tenker jeg) men jeg tenker at om barnet gråter så er det noe barnet mangler og har behov for, og at små barn mellom 0-3 mnd ikke kan skjemmes bort på kjærlighet (det kan egentlig ingen mener jeg)
Under 3 måneder??? Jeg tenker under ett år!!!Enig med meg eller mannen?
Ja kommer an på hvorfor barnet gråter men mannen mener at et barn som blir tatt opp hver gang det gråter blir bortskjemt og at det da vil gråte mer for å bli dullet med (noe som kanskje kan være mulig etter hvert som barnet blir eldre men ikke under 3 mnd tenker jeg) men jeg tenker at om barnet gråter så er det noe barnet mangler og har behov for, og at små barn mellom 0-3 mnd ikke kan skjemmes bort på kjærlighet (det kan egentlig ingen mener jeg)
Ingen barn, tre mnd eller tre år eller tretti år!!!Enig med meg eller mannen?