Dere bære mødre..

Jeg mistenker at min muligens blir litt mindre gira neste gang :p Da er det jo old news med baby i hus ;)
ikke si det :P kan min er ganske gira med nr 2.. muligens fordi det er en gutt denne gangen ;)

Min mann har båret begge to, men han knyttet ikke selv og ville nok heller hatt noe med klips ((jeg har elastisk sjal og meitai jeg hadde sydd)

Ingen negativ reaksjoner, eldste hadde kolikk og det var slik jeg overlevde. Bæres måtte han jo

Det eneste jeg har hørt er at det så veldig koselig ut og at bæretøy er mye kulere og bedre enn de var for.

Er forresten veldig fornøyd med ergobaby 360. Enkel å få på på egenhånd. Sitter godt på. Bruker den noen ganger ennå, og hun er over året nå :-)

Mannen er av den typen som mener at barn har godt av å gråte litt, og at man ikke kan løfte opp barnet hver gang Gråter eller gå å bære hele tiden.
Det samme mener han sin mor, mens jeg mener at et barn spesielt under 3 mnd ikke bør gråte alene for å "trene" lungene, gråter barnet er det alltid en grunn til det og hvis man da kan roe barnet med å bære eller gi nærhet så mener jeg at det er en god ting..

Mannen er av den typen som mener at barn har godt av å gråte litt, og at man ikke kan løfte opp barnet hver gang Gråter eller gå å bære hele tiden.
Det samme mener han sin mor, mens jeg mener at et barn spesielt under 3 mnd ikke bør gråte alene for å "trene" lungene, gråter barnet er det alltid en grunn til det og hvis man da kan roe barnet med å bære eller gi nærhet så mener jeg at det er en god ting..
Kommer jo an på hvorfor barnet gråter tenker jeg... Men ellers helt enig!!

Kommer jo an på hvorfor barnet gråter tenker jeg... Men ellers helt enig!!
Enig med meg eller mannen? :P

Ja kommer an på hvorfor barnet gråter men mannen mener at et barn som blir tatt opp hver gang det gråter blir bortskjemt og at det da vil gråte mer for å bli dullet med (noe som kanskje kan være mulig etter hvert som barnet blir eldre men ikke under 3 mnd tenker jeg) men jeg tenker at om barnet gråter så er det noe barnet mangler og har behov for, og at små barn mellom 0-3 mnd ikke kan skjemmes bort på kjærlighet (det kan egentlig ingen mener jeg)

Ja kommer an på hvorfor barnet gråter men mannen mener at et barn som blir tatt opp hver gang det gråter blir bortskjemt og at det da vil gråte mer for å bli dullet med (noe som kanskje kan være mulig etter hvert som barnet blir eldre men ikke under 3 mnd tenker jeg) men jeg tenker at om barnet gråter så er det noe barnet mangler og har behov for, og at små barn mellom 0-3 mnd ikke kan skjemmes bort på kjærlighet (det kan egentlig ingen mener jeg)
Ha ha... Enig med deg :D

Under 3 måneder??? Jeg tenker under ett år!!! :eek:

Vår 2.5-åring blir fortsatt ikke overlatt for seg selv for å gråte. Uansett hva det er hun gråter for så tilbyr jeg trøst og omsorg. Det er en naturlig måte for barnet å vise sin frustrasjon på, og selv om hun gråter fordi hun ikke får viljen sin så tilbyr jeg likevel trøst.

Barn kan aldri bli bortskjemt på omsorg og kjærlighet!

Ingen barn, tre mnd eller tre år eller tretti år!!!

Babyer blir ikke bortskjemt! Vil de ha nærhet så er d av en grunn. Pluss d gjør dem tryggere.

Jeg driter rett og slett i hva andre mener om d ene og d andre i forhold til hvordan behandle babyer.

Etter at jeg leste artikkelen "det fjerde trimester" så ble jeg kjempegira på å prøve ut dette med bæring. Gleder meg! Men er mye å velge i, så jeg aner ikke hva eller hvordan ;)

Jeg har ikke fått så mye idiotkommentarer heldigvis. Eneste var svigermor som var litt redd for at hun skulle bli kald.

Ikke møtt negative folk, men bruker både bæresele og vogn avhenger hvor lenge vi skal være ute...

Back
Topp