Dere andregangsgravide..

Er nå 8+3 og må snart gå over til gravidbukser. Er ikke så oppblåst lenger, så nå begynner det å komme litt mer form på magen. Vi må si det til familie om to uker har vi bestemt for kommer ikke til å klare å holde det skjult så mye lenger. Har en fra før som fyller 2 år I juni.
Min blir også 2 i juni:-) jeg er 7+2:-)

Er 6+2 nå. Magen er flat om morgenen, men får en liten kul utover ettermiddagen. Er nok bare oppblåst enda. Forrige gang begynte det å vises rundt uke 20, men går helt greit om den kommer tidligere denne gangen. Gleder meg til å se gravid ut :)

Grunnen til at magen kommer fortere er vel at livmoren har vært stor før og utvider seg raskere og at magemusklene har vært utvidet før og "åpner"seg fortere.
Det er magemusklene som kan være slappere, men livmora utvider seg ikke raskere men i takt med barnetlærte jeg av jordmor :)

Jeg har en del ekstra kilo på kroppen, så jeg ser gravid ut nesten hele tiden :laughing002 haha
Merker at jeg ikke får til å "holde inn" magen som før, men er nok bare mye luft til meg ;)

Dattera mi kommenterte magen min i går og kikka tenkende opp på meg. "Mamma, kanskje du har en baby i magen din?" Trur du det? Spurte jeg. "Ja, det kan hende!" Mente hun. ;) Blir morsomt å fortelle henne at hun har rett. I dag kom nemlig magen skikkelig frem! Den går ikke an å holde inn heller nå.

er 10 + 2 og har gått over til gravidbukser:P kan gå fra flat mage, til kjempe stor mage på bare få timer:P nei her kan jeg ikke bruke noen av mine gamle bukser:P

Back
Topp