Dere andregangsgravide..

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
Hvor langt er dere på vei, og har magen begynt å komme? Jeg er bare 7+3, men har allerede en ganske så tydelig bulk på magen. Kjenner livmoren når jeg ligger på ryggen. "Engster" meg litt for tvillinger, så spent på å høre om det er flere som allerede har kul på magen!:happy:

6+1 en i dag. Litt oppblåst bare, men ikke noe tegn til livmora enda som jeg kan kjenne ihvertfall

6+2. En liten bulk nederst. Men kjenner ikke livmora enda :)

Er 9+6, har ei fra før på 14 mnd, merket tidlig at jeg ble "feit" denne gangen, ikke akkurat gravidmage men definitivt mer mage enn før jeg ble gravid igjen :p sist var jeg flat til langt over halvveis :p er bare 1 inni magen her.

Er 9+2 nå, og fått en ganske bra kul. Begynt å få en del tydelige blikk på jobb nå. Påskegodteriet legger seg jo ikke som en liten kul på magen. Men kan ikke kjenne livmora, men det tok ganske lang tid før jeg følte meg sikker på at d var livmora jeg kjente med første også. Venninnene mine som har flere syntes også at magen kom med en gang med nr 2.

Føler jeg har mer mage nå enn sist gang. Men flat når jeg ligger, så kjenner iallfall ikke livmor enda. Tror nok det er pga inaktivitet og mye spising for min del :p Mest oppblåst egentlig.
Er 9+ på vei! :)

Føler meg ganske feit og kjenner livmora godt når jeg ligger, veldig øm.

8+4.. Har en sønn, men vært gravid 4 ganger med denne, men bare fått ett barn.. Har en kul som kommer og går etter hvor mye luft jeg har i magen :p fosteret er jo bare 2 cm ;)

Er 10 uker idag. Kjenner livmora så vidt det er når jeg ligger :) Magen har kommer litt frem ja. Jeg tror det fortsatt er en del luft. Men er ubehagelig å holde den inne. Må fortelle det på jobb snart :)

Har en inni der ❤️

Andre min, er 10 uker i morgen. Føler jeg kjenner livmoren når jeg ligger på ryggen i sengen om morgenen med full blære. Og jeg klarer ikke ha knappen igjen i buksene mine!

Er nå 8+3 og må snart gå over til gravidbukser. Er ikke så oppblåst lenger, så nå begynner det å komme litt mer form på magen. Vi må si det til familie om to uker har vi bestemt for kommer ikke til å klare å holde det skjult så mye lenger. Har en fra før som fyller 2 år I juni.

Grunnen til at magen kommer fortere er vel at livmoren har vært stor før og utvider seg raskere og at magemusklene har vært utvidet før og "åpner"seg fortere.

Grunnen til at magen kommer fortere er vel at livmoren har vært stor før og utvider seg raskere og at magemusklene har vært utvidet før og "åpner"seg fortere.
Ja, magemusklene mine har allerede begynt å utvide seg. Får en kjempe rar form på magen når jeg strammer :p Husker jeg ble litt overrasket over det når storesøster var i magen :)

Er 6+2 men føler meg bare oppblåst jeg ;) spent på når magen kommer denne gng, kom skikkeig rundt uke 20 sist

8+4.. Har en sønn, men vært gravid 4 ganger med denne, men bare fått ett barn.. Har en kul som kommer og går etter hvor mye luft jeg har i magen :p fosteret er jo bare 2 cm ;)
<\3 samme her. Fant ut jeg snart har gått gravid tilsvarende to fulle graviditeter. Men kun en gutt<3
Det sies at livmor utvider seg fortere andre gang. Men det gjør jo nødvendigvis mageskinnet når man har masse luft også:'-p

9+3 i dag. Har enda gravidkilo etter sist svangerskap, så magen vises, men jeg kjenner at den er større. Får ikke igjen diverse bukser og kjenner livmoren

Back
Topp