Dere andregangsgravide..

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
Hvor langt er dere på vei, og har magen begynt å komme? Jeg er bare 7+3, men har allerede en ganske så tydelig bulk på magen. Kjenner livmoren når jeg ligger på ryggen. "Engster" meg litt for tvillinger, så spent på å høre om det er flere som allerede har kul på magen!:happy:

Jeg er 13+1 i dag, begynte kjenne livmoren ved skambeinet i uke 11. Her er det bare et frø i maven :)

Oi, ser nå at jeg klarte å publisere i oktober i stedet for november! Beklager.. Men lar den stå likevel, håper det er greit :)

Jeg er 10+5 tror jeg og kan se en liten kul på magen. Men så er det bare 11 mnd siden jeg fødte første.

Jeg er ca 13 uker på vei og har en tydelig gravidmage :)

Jeg er 12+1 og har kamuflert magen siden uke 7. Legen sa det var helt normalt å få fort mage på nr2. Kun en i min mage også

Uke 12+5 idag og ingen tvil om at magen har kommet. Alle kan se den, jeg har skjult den noen uker allerede. Kom fort denne gangen. Og det er kun 1 baby her.

11+5 med tvillinger, veldig oppblåst utover dagen, men bare en bitteliten bump på morgenen.

11+3 her og nr 1 er straks et år gammel, tydelig kul, men også mye oppblåst og treg mage... Umulig å skjule i tettsittende klær! I dag måtte jeg for første gang kneppe opp buksa når jeg satt fordi den strammet så ille på livmoren/magen :P

Jeg er 3.gangs og akkurat rundet 13 uker. Fikk en kul i uke 12, syns den kom fortere nå enn sist. Og veldig plutselig...

Back
Topp