Dere andregangs..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Kjenner dere tydeligere ligamentsmerter denne gangen? Mulig det er helt tilfeldig, men har så sjuke strekk og murringer i korsrygg, øvre lår og lyske. Kan ikke huske at det var sånn før sent sist.. :p

Kjenner ikke noen forskjell ennå

lenge Siden Jeg var gravid, men kan ikke huske jeg kjente strekking og murring like godt som nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt veldig ligament smerter, det har roet seg litt nå.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har ikke begynt å kjenne noe enda men det kan jo fortsatt komme etterhvert :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Er jo en stund side jeg var gravid nå, me kan ikke husk jeg kjenner det like godt da som jeg gjør nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner dere tydeligere ligamentsmerter denne gangen? Mulig det er helt tilfeldig, men har så sjuke strekk og murringer i korsrygg, øvre lår og lyske. Kan ikke huske at det var sånn før sent sist.. :p
Tydligere ligamentsmerter, men ikke så sterke "menssmerter" denne gangen :)

Kjente mer første gangen, merker ingenting nå

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Jeg har også hatt det. Mye sterkere og tidligere enn sist!

Jeg er 3 gangs. Å har det mye mer nå enn med 1 og 2.

Tror jeg kjenner mer smerter denne gang. Men litt usikker.

Jeg kjenner mye mer enn sist! Har allerede hatt dager med veldig vond rygg og stivheter i lysken! Hadde ingen plager med bekkenet sist, men nå er jeg bekymra for hvordan dette skal gå... :/

Jeg også kjenner det i lysken, mer enn forrige gang, men denne gangen har jeg vondt i ryggen. Men kansje det er normalt...

Jeg også kjenner det i lysken, mer enn forrige gang, men denne gangen har jeg vondt i ryggen. Men kansje det er normalt...

Jeg håper det er normalt i hvert fall.. ;) Korsryggen min verker, på en måte.. Og lyskestrekk har fått ny betydning :P Får satse på at det er positivt ;)

Jeg har virkelig hatt stikkinger i lysken, er min første så ble litt bekymret med det første, men er vel helt normalt :) ultralyd i morgen, så da finner jeg ut det ;)!

Back
Topp