Honningblomsten
Forumet er livet
Skal dere ta med babyene på skolen? Det må jeg.. Skolen vil at jeg skal ta eksamen sammen med resten av klassen, siden barnet blir født så sendt på skoleåret! Jeg vil egentlig det selv også, så er jeg ferdig med det :) Men jeg kjenner jeg gruer meg. Jeg bestemte meg jo plutselig for å ta påbygg på VGS, så jeg går i en STOR klasse full av "unger"! Sånn oppfører de seg hvertfall.. Det gjør meg litt bekymra, men det skal nok gå! Jeg trenger nok ikke være der hele tiden, og jeg kan være hjemme 2-3 uker etter fødsel hvis jeg vil :)
Dette kommer til å bli hardt, men jeg må bare gjøre det :) Det jeg er så utrolig lei av er folk som sier at det er dårlig timing. Greit, kanskje ikke beste tidspunkt å få en baby på, men jeg er så lei av at folk sier det! Jeg ser på svangerskapet og babyen som noe positivt, og jeg blir så sur når folk skal dra frem det som er negativt!
P.S Barnevakt er ikke et alternativ! :) Jeg skal nemlig amme.. Dessuten har vi ingen som kan sitte barnevakt
Dette kommer til å bli hardt, men jeg må bare gjøre det :) Det jeg er så utrolig lei av er folk som sier at det er dårlig timing. Greit, kanskje ikke beste tidspunkt å få en baby på, men jeg er så lei av at folk sier det! Jeg ser på svangerskapet og babyen som noe positivt, og jeg blir så sur når folk skal dra frem det som er negativt!
P.S Barnevakt er ikke et alternativ! :) Jeg skal nemlig amme.. Dessuten har vi ingen som kan sitte barnevakt