Dere andre som har Manduca..

Ju9ta

Forumet er livet
Syns ikke dere d er tungt å bære??
Blir så sliten i ryggen av den jeg..
Og da har jeg prøvd å bært både med kryss bak og "vanlig", men ble sliten av begge deler..
tror jeg må lete etter noe annet jeg kan bære snuska mi i..

har ikke bært så mye enda, men har gått greit det jeg har bært...Hun hegner litt på hoftene mine egentlig..Har du testet ryggbæring da?

ORIGINAL: tulla29

har ikke bært så mye enda, men har gått greit det jeg har bært...Hun hegner litt på hoftene mine egentlig..Har du testet ryggbæring da?

Nei, har ikke d..
Syns hu er for lita t d enda..[8|]

Synes det går veldig greit, men er viktig å stramme godt slik at hun sitter så tett som mulig inntil kroppen min. [:)]

Eg syns det i begynnelsen, men så måtte eg bare stramme til skikkelig... Og eg tenkte den klikkreima som går bak på ryggen måtte være litt på hoftene, men eg tok den litt opp der eg er smalest på ryggen, så funket det bedre [:D]

har ikke blitt sliten, og har brukt den en god del... men som sagt er det viktig å få strammet den skikkelig, og finne plasseringen på hoftebeltet som gir mest avlastning... har noen ganger hatt det for langt opp eller ned og da kjenner jeg at det blir feil belastning...

Jeg har en VELDIG stor gutt, så ja det var veldig tungt i begynnelsen, men når jeg ble sterkere ble det veldig mye bedre. Hadde endel vondt i ryggen tidligere, men nå går det bedre.. prøver å lære meg å bære han på ryggen nå [:D]

Back
Topp