• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere andre som er gravide

Lille Snodig

Glad i forumet
er dere også PLAGET av mareritt??

Det er forferdelig slitsomt å ikke sovne før ved 3 iden om natten og når man først sovner har man sinnsykt mareritt.  Og det er den samme drømmen hver gang bare med litt forskjellig situasjoener.
Jeg drømmer at sambo er utro! Det er en veldig virkelig drøm, og VELDIG seksuelle. Men sambo er ikke akkurat i noe seksuell kontakt med meg, men han gjør det foran meg.
Feks kan jeg drømme at han binder meg fast til en stol, og tvinger meg til å se han har sex med andre jenter.

Jeg tror VIRKELIG ikke sambo er utro, jeg VET at han ikke er det. Men det er grusomt  våkne med en forferdelig følelse i kroppen og at man griner så det hulker.

Flere som har mareritt??

ikke nå, men med de 2 andre hadde jeg det... grusomt[&:]

ja jeg er plaget av det.. helt forfedelig.. !!

drøm nr.1:

drømte jeg at jeg fødte en gutt i bilen på vei opp til nordnorge til besteforeldrene mine, så kommer jeg hjem til dem å skal glide opp pysjamasen hans (for å skifte bleie eller noe) å da ser jeg bare at det er åpent helt inn til hjertet å jeg bare ser hjertet som ligger der. først da går det opp for meg at jeg har født for tidlig. har jo ikke termin før juni, å jeg fødte i drømmen i januar, så det var jo noe alvårlig galt.

drøm nr.2:
drømte jeg at jeg var i trondheim sentrum å at jeg fant en barnevogn på torget med en sovende jente i. ingen som la merke til at den stod der alene, så jeg måtte jo prøve å finne ut hvem som var moren til dette barnet. på ett eller annet vis klarer bilen min å kræsje i bilen forran (ikke jeg som kjørte) å denne kolisjonen fant sted rett uten for det sykehuset det viste seg at moren til barnet lå innlakt. tror det var noe psykisk galt med henne. ivertfall - legen kommer bort til meg å nesten tvinger meg til å gå på do. å jeg skjønnte ikke hvorfor jeg måtte gå på do før jeg fikk se henne, men da kunne legen fortelle at jeg skulle jo inn på føden, for di hadde tenkt å sette meg igang. å jeg bare "HÆ? jeg må ringe samboeren da" å legen sier at det ikke er noe problem å vente til etter fødselen har startet for det kunne ta litt tid. jeg skjønte jo ikke hvorfor han ville sette meg igang så tidlig er jo akkurat 5mnd til termin. å da fikk jeg til svar at det var pga mange sykepleiere som skulle bli jormødre som hadde kommet fra hele landet skulle få opplæring i fortidligfødsel. å jeg måtte jo spørre om barnet mitt garantert kom til å overleve å bli født nå. å han svarte at det IKKE var noe problem. :S

Har mye syke drømmer, alt fra ekle mareritt til heftige sex drømmer [8D]

Har lest et sted at om man drømmer at mannen er utro er det gjerne stikk motsatt[:D]

Back
Topp