Dere andre som ble klippet

*Snoopy*

Forumet er livet
Får dere smerter i arret når dere får mensen?Hos meg føles det ut som det sprikker hver gang eg har mensen og eg gruer meg like mye til hver gang [:(]Det blir skikkelig ømt og sårt..Er det kanskje for det er tynnere hud eller noe sånn?

ORIGINAL: Bolla85

Nei, men kan fortsatt kjenne arret hvis jeg gjør noen ting (bekkenbunntrening f.eks), så det er sikkert normalt å fortsatt kjenne noe der. Men du kan jo alltids ringe er spesialist og spørre? (evt bestille time for å få sett på det)

Når Jm så på det 4 uker etter fødselen så sa hun det så kjempefint ut (så ikke at det var klippet "meg i RÆVA")Eg selv både kjenner og ser det godt,får høre med legen i morgen om det kanskje bruker en stund på å gro eller hvordan det er (legen min er budhist eller noe i den duren så han tar ikke underlivsundersøkelser [:D] )

ORIGINAL: Bambling

Bare meg som ikke har "dratt frem speilet" og kikket på arret? Tør ikke.. [8|]

Trenger ikke speil for og si det sånn [8|]Mitt er STORT!De har klippa dritrart..På tvers om eg så kan si..Off får vondt i magen av å skrive om det,kjenner den grøssende smerten når de klippa [8|]

Arret er en ting, er værre med det som ikke har grodd enda.... [:'(] Men jeg vil jo si at du var heldig som faktisk ble klippet da. Jeg bad på mine knær om å få slippe å revne og at de skulle klippe, men hørte de på meg? Nope...

ORIGINAL: Lizz83

Arret er en ting, er værre med det som ikke har grodd enda.... [:'(] Men jeg vil jo si at du var heldig som faktisk ble klippet da. Jeg bad på mine knær om å få slippe å revne og at de skulle klippe, men hørte de på meg? Nope...

Revna i STOR grad innvendig og så eg slapp ikke unna der da..Men revna ikke utvendig da der ble eg kun klippet pga de fikk ikke plass til tanga uten at de klippa meg ..Der de klippa har ikke plaga meg utenom når eg har mensen da,så kanskje det enda ikke er helt ok?Kan det ta lang tid før sånn gror ordentlig?

arret mitt er stort hardt og ømt fortsatt[:'(] er skikkelig plagsomt...!
var hos gyn. og han sa at det tok nok 1 år før det ble bra[&:]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

arret mitt er stort hardt og ømt fortsatt[:'(] er skikkelig plagsomt...!
var hos gyn. og han sa at det tok nok 1 år før det ble bra[&:]

Ja snakka med legen idag,han og sa eg måtte regne me 1 år før det var ordentlig igjen [&:]

Arret mitt er fortsatt litt hardt, og kan være vondt av og til.. Har hørt at det er normalt opptil ett år etter fødselen.

Har ikke smerter, men må dusje flere ganger for dagen når eg får mensen, får da begynner det å klø

Back
Topp