Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lilletrampepus
Hva spiser Thea nå?
Spiser hu noe med soya? Egg? Hvete?
Han gulper fremdeles, men jeg fikk beskjed om at det kunne ta hvertfall en måned før det bedra seg.
ORIGINAL: *Snoopy*
Hva spiser Thea nå?
Han gulper fremdeles, men jeg fikk beskjed om at det kunne ta hvertfall en måned før det bedra seg.
Hun får den melkefri og soya frie allergi melka,grøten er melkefri og glutenfri,all middag er uten melk..Hun har fått litt rismelk igår..Får nå 70/30 med NAN og den allergimelka..Skal slutte med det i morgen.Tingen er at bæsjen er enda GRØNN [X(]Og lukter død og fordervelse [:'(]Vet liksom ikke hvor lang tid det skal ta før det blir bedre,hun er og enda "oppblåst" men gulpinga er på samme nivå enda..
Du vil først se forandring når dere slutter med NAN. For bare bittelitt kan være nok til å gi en skikkelig reaksjon.
Rismelk anbefales ikke fordi det er ikke nok næring i det. Hverken for voksne eller barn.
ORIGINAL: pannekaka
ORIGINAL: pannekaka
faktisk så va det ei så snakte om akkorat det uten at hu visste at eg visste kim du va.. hu sa noge sånn atte du trudde thea va det, men at u ikkje va det egenligt.. [8|]
Så sært å si [8|] Det slo jo ut på allergitestene.
bur på ein sære plass og da! adle trur di vett alt om adle.. konne sikkert skreve ett par kapittler om det eg har hørrt om meg sjøl [:D]
Hva spiser Thea nå?
Hun får den melkefri og soya frie allergi melka,grøten er melkefri og glutenfri,all middag er uten melk..Hun har fått litt rismelk igår..Får nå 70/30 med NAN og den allergimelka..Skal slutte med det i morgen.Tingen er at bæsjen er enda GRØNN [X(]Og lukter død og fordervelse [:'(]Vet liksom ikke hvor lang tid det skal ta før det blir bedre,hun er og enda "oppblåst" men gulpinga er på samme nivå enda..
Du vil først se forandring når dere slutter med NAN. For bare bittelitt kan være nok til å gi en skikkelig reaksjon.
Rismelk anbefales ikke fordi det er ikke nok næring i det. Hverken for voksne eller barn.
Åh men da får eg vente ei uke å 2 til i spenning da [:D]Men eg skal slutte/begynne og slutte med MME når hun er 8 mnd'er sa legen..Å da mente han at rismelk var ok å gi henne,utenom vann og juice [8|]
Det har nettopp vært kurs om det, som helsesøstre iallefall har vært på.
Rismelk var ikke fullverdig nok til så små, så det anbefales å bruke mme så lenge som mulig for at de skal få i seg de viktigste næringsstoffene de trenger for å vokse riktig.
Fikk beskjed om det både på ahus og på helsestasjon iallefall. [:)]
Vi har nutramigen på blåresept til han er 10 år.
Skulle visst bruke det i alt han får som skal være melk i. Og det anbefaltes å bruke det til de er 3 år istedenfor ris eller havremelk.