dere ammemammer??

bøllefrøet mitt

Glad i forumet
Bare lurer på hvor mange vi er nå?
Begynner å bli ganske lei(amma storebror til han var 13 mnd) Så håper hun plutselig har fått nokk snart[8|]

ammer også! Er jo så lettvint [:)] Og kos også da [;)] Tenkte iallefall amme til hun er året, men siden hun allerede er 10 måneder, er jo ikke det så lenge til [;)] Så får vi se etter det.

Eg og ammer, er lei eg og nå [;)]

Snuppa vil ikkje drikke erstatning eller av flaske, så eg får vel holde ut litt til...

ORIGINAL: kasandre

Snuppa vil ikkje drikke erstatning eller av flaske, så eg får vel holde ut litt til...

Sliter litt med den derre flaska vi og[:-] Kun hvis jeg er borte å pappan får lurt i hu det.

ORIGINAL: bøllefrøet mitt

ORIGINAL: kasandre

Sliter litt med den derre flaska vi og[:-] Kun hvis jeg er borte å pappan får lurt i hu det.

Her nekter ho uansett hvem som gir ho og UANSETT hvor sulten ho er [8|] Eg fikk ho til å drikke 60 ml for noen dager siden, men det var engangstilfelle tydeligvis [8D]

Eg ammer forsatt og er fornøgd med det! Er så lettvindt å alltid ha maten lett tilgjengelig![:D] Gruer meg nesten til jeg må slutte å amme...

Jeg ammer enda å storkoser meg med det.
Men lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner på jobb. Har jo to timer jeg kan være borte men når skal jeg ta de 2 timene? Vanskelig det siden hun får pupp når hun har lyst på liksom. Ikke liker hun erstatning og ikke tar hun flaske. Når ville dere tatt de 2 timene? Jeg jobber på skole. Jeg har tenkt en time om morgenen og en time før vi egntlig er ferdig slik at dagene ikke blir så lange.

Ammer fortsatt og stresser en del så gleder meg til å være ferdig, men er veldig fornøyd med egen innsats[:D]

Hun tar ikke flaske og spiser lite grøt så ser ut som det kan bli en stund til vi er ferdige...

Ammer ennå, og koser meg med det[:D]

Merker jo selvfølgelig at det blir mindre og mindre, men han skal få til han ikke vil ha mer[8D]

ORIGINAL: gojento

ammer enda[:)].....synes fremdeles det er faktisk litt kos...så lenge det ikke er noe jeg stresser med..

ORIGINAL: aska83

Eg ammer forsatt og er fornøgd med det! Er så lettvindt å alltid ha maten lett tilgjengelig![:D] Gruer meg nesten til jeg må slutte å amme...

Signerer denne. Men er lei nattamming da.

Ammer enda[:)] Syns det er veldig koselig, og ikke minst lettvindt! Er jo blitt litt nedtrapping da, siden hun får mer mat ved siden av. Men har ca 3 rene ammemåltider + tilbyr etter maten pr dag[:)][:)]

Så sant melka kommer, så kommer jeg til å fortsette noen måneder til, frem til hun kan begynne med vanlig kumelk.

her går det mest i pupp. han får grøt på morgenen og på kvelden. ellers er det kun pupp.

ORIGINAL: anne84mod

her går det mest i pupp. han får grøt på morgenen og på kvelden. ellers er det kun pupp.

her også mest pupp, men middag midt på dagen og grøt i kveldinga!...går greit, lettvindt og er litt kos enda, men blir godt når vi er ferdige også! [;)]

Ammer fortsatt[:)] Ammer vel 3 ganger fra vi står opp og til han legger seg(om vi er hjemme da,er vi borte vil han ikke ha pupp) og 2-3 ganger på kveld/natt. Syns det er litt kos med ammingen..så fortsetter så lenge han vil ha.

ORIGINAL: aska83

samme her[:)]

ORIGINAL: anne84mod

sign, prøver også å introdusere middag men har ikke lykkes med det enda..

Jeg ammer også enda. Syns det er veldig koselig og praktisk. Er jo ikke så mye hun vil ha nå mtp alt det andre hun får å spise, men koselig når vi har ei lita kosestund. Gruer meg nesten til disse forsvinner [8D] [8|]

Ammer fremdeles og kommer til å fortsette med det en stund til, ammet i 10 måneder med eldstemann og han sluttet helt av seg selv.

Jeg ammer, og synes det er kjempekos! [:)] Håper å amme lenge!!

Back
Topp