Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er jo enda tidlig, og fosteret er enda veldig lite, det samme er livmoren. Godt mulig livmoren har kommet litt opp, selv om det ikke vises. Det kan du jo kjenne etter selv, over "skambeinet"..
har heller ikke fått mage, men jeg har litt på kroppen, så kommer sikkert ikke til å vises før om leeenge enda.. med nr1 ble magen rundere å begynte å vokse når jeg passerte 18-20 uker...
ok....syns det er så rart...forrige gang hadde jeg litt mage på denne tiden...og som dere vet så lurer jeg på hvor den er siden jeg har hørt at andre gangen så blir man større....ok...jeg har ikke noe å gå på veier 47kg og har fortsatt ikke lagt på meg... forrige gang la jeg på meg i uke 7...
Jeg ser ut som jeg er 3 månder på vei jeg. Godt å ha litt ekstra plass så jeg slipper å tisse hele tiden. JEg går ned i vekt som sist svangerskap på grunn av kvalmen, men det tar seg nok opp igjen om et par uker:)
Om du har vært dårlig f.eks denne gangen så kan jo det ha litt og si..
OG ingen svangerskap er like[:)]
Første gangen var jeg super dårlig og fikk ikke mage så fort,andre gangen var jeg ikke dårlig og spiste som en hest og fikk stor mage fort..denne gangen har jeg vært ekstremt dårlig og har fortsatt litt å ta igjen før jeg når startvekten.. har fleske mage da som har blitt litt større,det er det eneste...
Jeg har mage, får det alltid 'med en gang'. Så her er det vel snart så de begynner å lure litt.. Buksene mine har ikke passet på flere uker, så her går det i tights og en onlyjeans med lavt liv og strech[8|] Har kanskje lagt på meg en kilo.