dere 2 gangs gravide :)

LilleBabyMirakel <3

Elsker forumet
Er det sånn at jeg som har hatt veldig ømme pupper plutselig ikke har ømme pupper resten av svangerskapet ?
merker nå at puppene mine er nesten ikke ømme lenger. 

Vet faktisk ikke.
Jeg har ikke hatt spesielt ømme pupper denne gangen. Til nå hvertfall.
Men forige svangerskap var de kjempeømme.

Helenpia skrev:
Vet faktisk ikke.
Jeg har ikke hatt spesielt ømme pupper denne gangen. Til nå hvertfall.
Men forige svangerskap var de kjempeømme.

sign

Første tegnet med første sønnen min var ømme pupper...
Etter jeg sluttet å amme var de helt normal...
HELT  TIL JEG BLE GRAVID IGJEN...
Nå er de gått opp en størrelse og er sååå ømme....

Nja,akkurat det husker jeg ikke.Men jeg denne gangen er jeg allerede "vokst" ut av bh'ene mine.Kjøpte 3-4 nye for bare litt siden og allerede er de for små .
Forskjellen er at de vokse ikke sååå raskt i forrige svangerskap..

Jeg husker bare at de var ektsremt ømme i begynnelsen forrige gang! Denne gangen finnes de ikke ømme i det heletatt 

Mine var ikke så ømme sist gang, men denne gang er de veldig ømme! Jeg er sannelig ikke sikker. 

jeg mener å huske at de var veldig ømme i begynnelsen av svangerskapet sist, og at det ga seg etterhvert. Men når det ga seg, det husker jeg ikke. Denne gangen er de ømme og vonde. Gleder meg til det evt gir seg.

Har ikke så ømme pupper jeg heller. Tror ikke jeg hadde spesielt ømme pupper sist heller, men kanskje litt mer enn denne gangen. Er litt sår på niplene liksom, men kan fint ligge på magen på gulvet uten at det er spesielt ubehagelig.

Mine er ikke ømme, men så ammer jeg jo enda. :) Var ikke ømme forrige gang.

mine var ikke så ømme sist i begynnelsen men nå kom det veldig fort... jeg husker ikke helt for å være helt ærlig...

MiniogKnøttet skrev:
Mine var ikke så ømme sist gang, men denne gang er de veldig ømme! Jeg er sannelig ikke sikker. 

men føler ikke de er sååååå ømme som forrige uke....nei jeg aner ikke :)

MiniogKnøttet skrev:

men føler ikke de er sååååå ømme som forrige uke....nei jeg aner ikke :)

Jeg hadde veldig ømme bryster forrige gang som gikk over rundt uke 10 -12 tror jeg... jeg har like vondt denne gangen, og så har de vokst seg ut av alle BHene mine.... det skjedde ikke like fort forrige gang..

Det er ikke så lett å svare på for kroppen kommer til å endre seg så mye i løpet av svangerskapet og ofte er ikke en kvinnes svangerskap like fra gang til gang.

Her er de heller ikke så ømme lenger, men superharde brystvorter. Helt sykt når man ser brystvortene gjennom BH, topp og jakke/genser. Kjempegøy på jobb...

Vokst fortere denne gangen og føles alt tunge. Vondt å gå for mye i de kalde avdelingene i matbutikken. Det husker jeg fra sist også både før og etter fødsel. Men husker også sist at senere i svangerskapet så var det sykt vondt å få dusjstrålen på brystvortene så ikke godt å si hvordan utviklingen blir.
Hoho, vi har så mye morsomme kroppslige ting å se frem til.
Husker det ble litt diskusjoner sist om vedlikehold av "gressmatta" når magen ble for stor bl.annet. Melk som renner ut i tide og utide. Tisselaken i sengen i tilfelle vannet går der..... etc etc. Bare å glede seg jenter!

Jeg hadde veldig ømme pupper sist, men jeg mener at det ga seg etter noen uker. Husker ikke hvor lenge da, men jeg mener at det ble bedre etter bare noen få uker. De fortsatte jo å vokse likevel, men da var det ikke vondt å ta på de. Denne gangen har jeg fått litt såre nipples for en ukes tid siden, og nå er brystene litt småømme, men ellers ingen ting.

Mine var ikke ømme sist og er ikke det nå heller.

Er nok vanskelig å gi noe svar på det, du får nok bare ta det som det kommer;)

Back
Topp