Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: schnuppaluppa
Vet om i sarp, badeland/superland på quality hotel. Vet ikke om de på blekkspruten fredrikstad har fribading! google de, så står det sikkert på siden dems.
ORIGINAL: Anonymusa
ja, de hadde fribading der så jeg [:)]
samme pris på klippekort som blekkspruten. men litt feil åpningstider for meg. Vet ikke når blekkspruten har åpent for fribad, for det står ikke på siden dems.
samme pris på klippekort som blekkspruten. men litt feil åpningstider for meg. Vet ikke når blekkspruten har åpent for fribad, for det står ikke på siden dems.
Hvis det er pga bekkenproblemer kan du få det dekket. Er noen fysoterapauter som jobber med det der. Hør med legen din, jeg fikk tilbud om det sist jeg var gravid.
På badeland har de ett lite basseng med varmt bare.
Hvis det er pga bekkenproblemer kan du få det dekket. Er noen fysoterapauter som jobber med det der. Hør med legen din, jeg fikk tilbud om det sist jeg var gravid.
På badeland har de ett lite basseng med varmt bare.
Vet fysioterapauten jeg har fått anbefalt av jordmor har varmtvannstrening, men for det må man betale 150,- pr gang, og det blir for dyrt..