Dere østfoldinger

Anonymusa

Betatt av forumet
Noen som vet om varmtvannsbasseng i fredrikstad/moss som har fribading??

Vet om i sarp, badeland/superland på quality hotel. Vet ikke om de på blekkspruten fredrikstad har fribading! google de, så står det sikkert på siden dems.

ORIGINAL: schnuppaluppa

Vet om i sarp, badeland/superland på quality hotel. Vet ikke om de på blekkspruten fredrikstad har fribading! google de, så står det sikkert på siden dems.

blekkspruten har, men driver og skal sammenligne priser, for å få billigst mulig. Har bekkenløsning og skulle så gjerne svømt i varmt vann for å fått litt trim under denne graviditeten.
Men har sarpsborg varmtvannsbasseng da? Sist jeg var der holdt jeg på å fryse ihjel for det var så kaldt i vannet. Men det var før de bygde ut.

Hva med Høienhald i Moss? Tror kanskje det er fribading der.

ja, de hadde fribading der så jeg [:)]
samme pris på klippekort som blekkspruten. men litt feil åpningstider for meg. Vet ikke når blekkspruten har åpent for fribad, for det står ikke på siden dems.

ORIGINAL: Anonymusa

samme pris på klippekort som blekkspruten. men litt feil åpningstider for meg. Vet ikke når blekkspruten har åpent for fribad, for det står ikke på siden dems.

Hvis det er pga bekkenproblemer kan du få det dekket. Er noen fysoterapauter som jobber med det der. Hør med legen din, jeg fikk tilbud om det sist jeg var gravid.
På badeland har de ett lite basseng med varmt bare.

Hvis det er pga bekkenproblemer kan du få det dekket. Er noen fysoterapauter som jobber med det der. Hør med legen din, jeg fikk tilbud om det sist jeg var gravid.

Vet fysioterapauten jeg har fått anbefalt av jordmor har varmtvannstrening, men for det må man betale 150,- pr gang, og det blir for dyrt..

Vet fysioterapauten jeg har fått anbefalt av jordmor har varmtvannstrening, men for det må man betale 150,- pr gang, og det blir for dyrt..

Må du betale??? Hmm....fikk ikke vite det sist jeg for jeg takket nei...det blir fort dyrt ja.

Back
Topp