Der!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Mannen har ikke egentlig prøvd å kjenne før, jeg har selv prøvd men denne babyen har vært mer sky, så slutter å sparke når jeg skal kjenne. Men i dag trodde jeg at jeg kjente med handa også, så jeg fikk mannen til å kjenne når det ble liv igjen nå. Måtte vente litt, men den kom, og vi kjente det begge to. :) er så herlig og rart! Er 18+1, har selv kjent liv flere ganger om dagen i et par uker ca. :)

Mannen har ikke egentlig prøvd å kjenne før, jeg har selv prøvd men denne babyen har vært mer sky, så slutter å sparke når jeg skal kjenne. Men i dag trodde jeg at jeg kjente med handa også, så jeg fikk mannen til å kjenne når det ble liv igjen nå. Måtte vente litt, men den kom, og vi kjente det begge to. :) er så herlig og rart! Er 18+1, har selv kjent liv flere ganger om dagen i et par uker ca. :)

Det er så gøy! Kjente de utenpå i går :) mannen er ikke helt der enda. Men greit for meg å kunne kjenne det litt utenpå også. Men som din er hun veldig sjenert :p blir helt stille de fleste gangene jeg legger hånda på magen ;)

Det er så gøy! Kjente de utenpå i går :) mannen er ikke helt der enda. Men greit for meg å kunne kjenne det litt utenpå også. Men som din er hun veldig sjenert :p blir helt stille de fleste gangene jeg legger hånda på magen ;)

Er så typisk, kjenner masse liv som garantert kjennes gjennom, helt til man legger handa til for å kjenne. Da er det nok. :p

Ofte samme her. Sparkebonanza uten like, men når jeg skal kjenne med hånda så stopper det :P
Men i går fikk endelig mannen min kjent et spark. Og da skulle det bare mangle, for da kunne jeg til å med SE bevegelsene på magen ;)

Åh så artig :) gleder meg til vi kan kjenne det utenpå også. Er bare 16+1 idag og har akkurat startet med å kjenne liv. Så må nok vente noen uker til

Åå det er så koselig :) ! Jeg kjente for første gang i går, og har kjent spark igjen i dag :D Det gjør meg så glad <3 Med en gang jeg legger hånda på magen, stopper bevegelsene og sparka :p rare greier ! Håper kjæresten min får kjent noe når han kommer hjem på torsdag :-)

Er så typisk, kjenner masse liv som garantert kjennes gjennom, helt til man legger handa til for å kjenne. Da er det nok. :p

Ja.. Skjønner ikke greia :p kjente just masse spark. Så sniker jeg med hånda. Å vips! Musestille.. Gleder meg til man kan dunke i magen å få et spark tilbake :D

Så herlig <3 Her kjente vi også utenpå ved ganske nøyaktig 18 uker :) Nå kan vi endatil se det :D Litt tidligere ute med det meste enn vi var med storesøster :)

Er 18+1 i dag, og har ikke kjent noe enda. Er det like vanlig som å kjenne noe? Har lest at førstegangs (som meg) ikke trenger å kjenne noe før 20-24 uke... Trodde jeg kjente noe 2. august, men jeg er ikke så sikker lenger, siden jeg ikke har kjent noe etterpå. Mannen er derimot sikker på at det var baby jeg kjente. Men igjen, jeg vet jo ikke hva jeg kjenner etter heller...

Er 18+1 i dag, og har ikke kjent noe enda. Er det like vanlig som å kjenne noe? Har lest at førstegangs (som meg) ikke trenger å kjenne noe før 20-24 uke... Trodde jeg kjente noe 2. august, men jeg er ikke så sikker lenger, siden jeg ikke har kjent noe etterpå. Mannen er derimot sikker på at det var baby jeg kjente. Men igjen, jeg vet jo ikke hva jeg kjenner etter heller...

Er noen som ikke kjenner før så sent, men da har de kanskje helst morkaken i veien eller noe. Jeg leste i dag at grunnen til at flergangs kjente tidligere var nettopp det du skriver her, at man ikke vet hva man skal kjenne etter. Og i begynnelsen er det lett å tro det bare er luft eller leamus (eller motsatt, tro at luft er bevegelser). Men man kjenner det etterhvert :)

Jeg har heller ikke kjent noe, er førstegangs og har morkaka foran så jordmor sa det kunne ta litt lengre tid før jeg kjente noe. Har også ei venninne som ikke kjente noe før i uke 21-22 så tror ikke det så veldig uvanlig :)

Jeg hadde det akkurat som deg. Jeg er 18+2 i dag, og førstegangs. Jeg kjente bevegelser for første gang når jeg skulle legge meg i natt!
Jeg leste om alle de som skrev at de kjente liv allerede i uke 13, 14 osv selv om de var førstegangs, og jeg har ventet på spark siden da! Men etter å ha snakket med jordmor, så er det faktisk ikke vanlig å kjenne før senere... Men det er noe med at de som svarer på slike tråder som "har du kjent spark", ofte tiltrekker seg folk som faktisk HAR det.. :-) og da er det lett å tro at "alle" har gjort det.
Men jeg må si det tok noen minutter med stillhet og bare å ligge og kjenne, før jeg med sikkerhet turte å vekke mannen for å fortelle det! (stakkar, han er sikkert ganske trøtt på jobb i dag :-/ )
Det kjentes ut som små dult innenfra. Jeg kunne ikke kjenne de med håndflaten, men bare innenfra.

Håper du også kjenner bevegelse (med sikkerhet) snart! Det er ganske fantastisk!

Heeeelt vanlig :) Jeg er 19+1 har morkake foran og kjente for første gang 18+6. Da kjente jeg på utsiden av alle ting. Trodde man uansett kjente på innsiden først - men alle er vist forskjellige :)

Jeg gleder meg sånn til å kjenne første klare bevegelse, og ikke minst første gang samboer også kan kjenne.❤️ Bare 15+1 da :)

Jeg gleder meg sånn til å kjenne første klare bevegelse, og ikke minst første gang samboer også kan kjenne.❤️ Bare 15+1 da :)

Rundt16 uker ble det veldig tydelig her, da var jeg ikke i tvil :) merker det blir mer liv når jeg har spist. I dag har jeg ikke kjent noe enda før jeg var nesten ferdig med appelsinjuicen og frokosten, da ble det action :)

Back
Topp