Der tror jeg det var over...

Da var timen på sykehuset over, og sa ble bekreftet. Takk for meg, og takk for all omtanke. <3

Ånei, så utruleg trist, Toneany!!! :( :( :( Har tenkt masse på deg. Varme tankar til deg og mannen din. ❤️ Og håpar håpar håpar at det blir ny spire på dykk veldig snart! Klemmar til deg

Det var leit. Ta godt vare på hverandre og tvi tvi for at det sitter raskt igjen! Masser av lykke til videre!

Da var timen på sykehuset over, og sa ble bekreftet. Takk for meg, og takk for all omtanke. <3

Klæm til dæ <3

Da endte det likt for oss begge, og seksåringene får vente litt til sammen med oss ;)

Lykke til videre, så håper jeg spiren sitter raskt igjen for oss begge <3 <3 Kanskje vi møtes i samme forum igjen :)

Klæm til dæ <3

Da endte det likt for oss begge, og seksåringene får vente litt til sammen med oss ;)

Lykke til videre, så håper jeg spiren sitter raskt igjen for oss begge <3 <3 Kanskje vi møtes i samme forum igjen :)

Ja, utrolig kjedelig, klem tilbake! Hadde vært trivelig å møtes igjen på en annen gruppe ja, så snart som mulig. :) kanskje vi ses på før svangerskapet også?

Sender deg masse varme tanker :Heartred

<3 uff <3

Stor klem <3 Håper de rundt deg passer godt på deg nå. Lykke til videre.

Back
Topp