Oleandra87
Glad i forumet
Oppdatering: legen sjekket livmorhalsen først, og konstaterte allerede da at jeg hadde nok rett. Ultralyden viste et par små rester, så i kveld blir det cytotec og paralgin forte... Men men, nå rykker vi tilbake til start, sprer de dårlige nyhetene, skal snakke med vesla om det siden "alle" i familien visste jeg var gravid, og så snart jeg slutter å blør begynner vi nok forsiktig å prøve igjen. Takk for meg!
-
Har hatt kraftige blødninger med store magesmerter i kveld, og samtidig som smertene gav seg kom det ut noe som jeg vet må ha vært enten fostersekk eller morkake, for det var ikke slim/koagulert blod, det har jeg sett mye av de siste dagene. Så etter å ha ventet nesten to uker på ul, så endte det altså kvelden før, etter nesten fire uker med daglige blødninger. Men jeg drar så klart likevel, for å få alt på det rene og sjekke at alt er ute osv.
Selv så negativ som jeg følte meg de siste dagene, så var det er sjokk nå, og jeg kjente at alle følelsene jeg egentlig har lurt på hvor var, bare kom brasende. Samme uka som vi egentlig trodde vi skulle kunne offentliggjøre nyheten, og fortelle seksåringen at hun skulle endelig bli storesøster, så må vi heller spre de dårlige nyhetene til alle som har fått vite det.
Så vil jeg bare si tusen takk for støtten, og lykke til videre til dere andre. Gleder meg til å komme innom i mai og se hva som skjer her inne da, forhåpentligvis med en ny spire på vei snart selv...
Stor klem til dere alle!
So leit å høyre at du mista Toneany :/ ❤ Håpa de klaffa for deg fort igjenn! Stor klem ❤