Der synker ikke inn?

MIT90

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Jeg er ganske engstelig av meg. Jeg greier ikke helt å begripe at jeg faktisk har et lite frø i magen! Har testet hver dag siden 10 dpo og får sterkere og sterkere streker, nå blir jo ikke strekene sterkere og jeg er snart fri for tester :hilarious: henger vel sammen med at jeg ikke har symptomer (forutenom uteblitt mens) og har lettere angst for sa.. i natt drømte jeg at jeg hadde en sa :wideyed: gjorde ikke den angsten særlig lettere å håndtere! Ikke har jeg legetime før fredag heller og eviglang ventetid for nye legetimer, så hvordan skal dette gå tenker jeg da :p er det flere som fremdeles tester eller er det bare jeg som er helt tullete?

Hadde bare et lite behov for å få ut litt trykk, da jeg ikke har noen å snakke med om dette.. :)

Skjønner deg veldig godt! Det er fremdelses ganske uvirkelig for meg og. Men hjelper at jeg har litt symptomer da, selv om jeg ikke føler meg gravid til en hver tid!
Jeg tester fremdeles for å se økning. Har igjen to make sure tester og en digital så kommer til å spare de utover neste uke. Tror det viktigste for oss og spirene er å ikke stresse eller bekymre oss men ta en dag av gangen:) vi har klart det! :love017
(Selv om det er vanskelig)

Skjønner deg veldig godt! Det er fremdelses ganske uvirkelig for meg og. Men hjelper at jeg har litt symptomer da, selv om jeg ikke føler meg gravid til en hver tid!
Jeg tester fremdeles for å se økning. Har igjen to make sure tester og en digital så kommer til å spare de utover neste uke. Tror det viktigste for oss og spirene er å ikke stresse eller bekymre oss men ta en dag av gangen:) vi har klart det! :love017
(Selv om det er vanskelig)

Ja du har nok rett i det, jeg prøver å forholde meg rolig :) har en til dels stressende jobbhverdag men greier også da å stoppe opp og puste litt når jeg kjenner jeg blir stressa (ganske lett å huske på når babytanker streifer omtrent hvert 3 sekund :D)
Hvilke symptomer har du nå? :)

Ja du har nok rett i det, jeg prøver å forholde meg rolig :) har en til dels stressende jobbhverdag men greier også da å stoppe opp og puste litt når jeg kjenner jeg blir stressa (ganske lett å huske på når babytanker streifer omtrent hvert 3 sekund :D)
Hvilke symptomer har du nå? :)
Kjenner meg også veldig igjen i stressende jobb! Må nok si ganske tidlig fra til sjefen..
Det er sjeldent hjernen ikke tenker på babytanker for tiden ja :hilarious:
Murringen har roet seg veldig men kjenner det ofte på kveldene. Er veldig trøtt og sulten for tiden, og har begynt å kjenne på morgenkvalmen:wideyed: uten at jeg føler jeg må kaste opp men blir ganske uggen før jeg får i meg frokost. Hva med deg?:)

Kjenner meg også veldig igjen i stressende jobb! Må nok si ganske tidlig fra til sjefen..
Det er sjeldent hjernen ikke tenker på babytanker for tiden ja :hilarious:
Murringen har roet seg veldig men kjenner det ofte på kveldene. Er veldig trøtt og sulten for tiden, og har begynt å kjenne på morgenkvalmen:wideyed: uten at jeg føler jeg må kaste opp men blir ganske uggen før jeg får i meg frokost. Hva med deg?:)

Kjennes litt ømt bare kanskje, kanskje litt sånn rar mensfølelse? Synes det er veldig vanskelig å forklare! :D Og så sover jeg litt dårlig, våkner kjempetidlig om morgenen de siste dagene og har vanskelig for å sovne igjen..
Jeg tenker også på å fortelle det tidlig til sjefen, heldigvis er hun veldig grei og jeg har kjent henne hele livet så det går nok veldig greit :)

Sliter med å få det til å synke inn. Selv etter et utall positive tester. Er 5+1 uker i dag og jeg er spent på den siste digitale jeg håper kommer i posten i morgen.
Håper på 3+ på den. Tar den nok tirsdags morgen, da er jeg 5+3.

Helt uvirkelig dette her... Tror ikke det går opp for meg før evt tidlig ultralyd og når vi skal fortelle det til folk :)

Sliter med å få det til å synke inn. Selv etter et utall positive tester. Er 5+1 uker i dag og jeg er spent på den siste digitale jeg håper kommer i posten i morgen.
Håper på 3+ på den. Tar den nok tirsdags morgen, da er jeg 5+3.

Helt uvirkelig dette her... Tror ikke det går opp for meg før evt tidlig ultralyd og når vi skal fortelle det til folk :)

Jeg har bare en strips og en clearblue plus igjen, tenker jeg holder meg unna testingen fremover.. men det er vanskelig! Får det vel bekreftet hos legen på fredag ved urinprøve, såå spent!
Vil gjerne høre hvordan det går med din neste digitale! Jeg fikk 2-3 på ikm (4+0 tror jeg) :)

Kjennes litt ømt bare kanskje, kanskje litt sånn rar mensfølelse? Synes det er veldig vanskelig å forklare! :D Og så sover jeg litt dårlig, våkner kjempetidlig om morgenen de siste dagene og har vanskelig for å sovne igjen..
Jeg tenker også på å fortelle det tidlig til sjefen, heldigvis er hun veldig grei og jeg har kjent henne hele livet så det går nok veldig greit :)
Tror jeg skjønner hva du mener :p
Så godt å ha et godt forhold til sjefen! Jeg er litt ekstra spent siden jeg begynner i ny jobb i august og egentlig ikke kjenner den sjefen i det hele tatt! :wideyed:Men virker som bra folk så satser på at det går greit ;)

Tror jeg skjønner hva du mener :p
Så godt å ha et godt forhold til sjefen! Jeg er litt ekstra spent siden jeg begynner i ny jobb i august og egentlig ikke kjenner den sjefen i det hele tatt! :wideyed:Men virker som bra folk så satser på at det går greit ;)

Det går nok bra! Du er jo ikke borte fra jobb for alltid :)

Jeg har bare en strips og en clearblue plus igjen, tenker jeg holder meg unna testingen fremover.. men det er vanskelig! Får det vel bekreftet hos legen på fredag ved urinprøve, såå spent!
Vil gjerne høre hvordan det går med din neste digitale! Jeg fikk 2-3 på ikm (4+0 tror jeg) :)

Skal prøve å huske å oppdatere :)
Så fint med første legetime! Lykke til

Jeg er vell blandt de som er kommet lengst her inne, men jeg sitter med samme følelsen. Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg er gravid igjen :P Men så kommer det noen minutter hver dag, der jeg oppdager at jeg sitter å smiler for meg selv. En skikkelig god følelse.
Føler alt blir mye enklere å forholde seg til med en gang jeg har vert på tul;)

Jeg er vell blandt de som er kommet lengst her inne, men jeg sitter med samme følelsen. Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg er gravid igjen :p Men så kommer det noen minutter hver dag, der jeg oppdager at jeg sitter å smiler for meg selv. En skikkelig god følelse.
Føler alt blir mye enklere å forholde seg til med en gang jeg har vert på tul;)

Enig, det blit litt og litt klarere, og jeg blir litt og litt mer rolig :) vil tro jeg også får tul, og da blir det jo litt mer virkelig :)

Må bare spørre, hvorfor blir man mere beroliget av og få det bekreftet hos legen en ved dig.CB hjemmetest? Jeg har ikke gjort dette på 9 år, så sikkert mye som er nytt

Må bare spørre, hvorfor blir man mere beroliget av og få det bekreftet hos legen en ved dig.CB hjemmetest? Jeg har ikke gjort dette på 9 år, så sikkert mye som er nytt
CB digital er ikke så nøyaktig som hcg test hos legen. Så de som har mistet tidligere ønsker kanskje en bedre bekreftelse på at alt går bra.

Takk for svaret ! Da trenger jeg ikke kjøpe flere tester! Vi tok ofte rutine tester av pas på sykehuset jeg jobbet på ,og det var kun gravid /ikke gravid. Ellers så måtte vi følge opp med Blod prøver for å måle om nivået steg eller sank.Så jeg ble bare litt nysgjerrig :) godt med bekreftelse uavhengig bakgrunn ;) lykke til

Back
Topp