Jeg er ganske engstelig av meg. Jeg greier ikke helt å begripe at jeg faktisk har et lite frø i magen! Har testet hver dag siden 10 dpo og får sterkere og sterkere streker, nå blir jo ikke strekene sterkere og jeg er snart fri for tester
henger vel sammen med at jeg ikke har symptomer (forutenom uteblitt mens) og har lettere angst for sa.. i natt drømte jeg at jeg hadde en sa
gjorde ikke den angsten særlig lettere å håndtere! Ikke har jeg legetime før fredag heller og eviglang ventetid for nye legetimer, så hvordan skal dette gå tenker jeg da
er det flere som fremdeles tester eller er det bare jeg som er helt tullete?
Hadde bare et lite behov for å få ut litt trykk, da jeg ikke har noen å snakke med om dette..
henger vel sammen med at jeg ikke har symptomer (forutenom uteblitt mens) og har lettere angst for sa.. i natt drømte jeg at jeg hadde en sa
gjorde ikke den angsten særlig lettere å håndtere! Ikke har jeg legetime før fredag heller og eviglang ventetid for nye legetimer, så hvordan skal dette gå tenker jeg da Hadde bare et lite behov for å få ut litt trykk, da jeg ikke har noen å snakke med om dette..