Der stemte tikerene mine

Mamman til Carina

Glad i forumet
Der stemte de da blir det lettere og følge med hehe

ja jeg får vel nermere beskjed om termin jeg også skal til legen den 10 mai blir spennende

He he ja er vel på tid det nå [:D] jeg begynner nesten å lure om jeg er gravid jeg nå ikke kvalm om dagen og ikke øm i brystene eneste tegnet jeg har nå er at magen har est ut uff er nesten at jeg kjøper en test til he he he

klem

hei dere, er egentlig på septemberklubben jeg, men ble litt intressert i tråden deres. Hvordan oppdaterer de seg? Gjør de dette av seg selv, eller må man oppdatere selv??Laget en igår, men den står på samme antall dager som igår.....er helt grønn, håper dere kan forklare meg litt........[8|][8|][8|]

hei dere, er egentlig på septemberklubben jeg, men ble litt intressert i tråden deres. Hvordan oppdaterer de seg? Gjør de dette av seg selv, eller må man oppdatere selv??Laget en igår, men den står på samme antall dager som igår.....er helt grønn, håper dere kan forklare meg litt........

Ttickeren skal oppdatere seg selv ja  men jeg hadde tre tickere med tre forskjellige dager og da måtte jeg lage nye og tilbakestille datoen.
lykke til.

He he jeg får vente til jeg skal til legen vel hadde jo to posetive tester men er bare litt utålmodig hehe

Back
Topp