Der sovna han igjen!!

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Stakkars gutten min er alltid helt utkjørt etter å ha vært i barnehagen. Han er i skikkelig trasshumør og gjør bare ting han ikke får lov til. Sutrer og griner for ingenting. Og har en tendens til å sovne i sittende stilling mens han sitter på leketeppet sitt og leker. Han har 2 lurer i barnehagen somregel. Men han har aldri gidda å sove lengre enn 1 time på hver lur.. Og hvis jeg lar ham sove etter barnehagen blir han en umulius når det er tid for å legge seg for natta...

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke få han til å sovne kl. halv 6 om kvelden? For hvis han sovner for kvelden da våkner han i 5-halv 6 tiden neste morgen, og vips så er han inni en ond sirkel :P

Om du lar han sove 15 min eller så etter bhg da? Bare så han får tatt seg inn pittelitt uten at det går utover kveldsroen.
Hender jeg må det.

Her får Elias en dupp i fra enten klokken 1430-1530, eller 1500-1600, de dagene han er i barnehagen [:)]

Du kan evt spør om de kan drøye den siste hvilen i bhg litt? [:)]

Og på ettermiddagen kan du evt ta deg en tur ut eller på butikken.
Det gjør vi om J er veldig trøtt en ettermiddag, så legger han seg en
halv time tidligere om kvelden [:)]

Jeg tar snuppa med ut på lekeplassen hvis hun er veldig trøtt på kvelden, da holder hun seg våken[:D]

Eller så hadde jeg nok gjort som andre her sa, tatt en power nap på 10 min etter barnehagen eller senere soving i barnehagen[;)]

Back
Topp