Der som har crocs!!! Noen spørsmål!!!

Takker for *gode* svar.[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Husk at sånne er fy fy fra alle fotspesialister. De er dårlige for bein og rygg osv.
Men bare for å labbe litt i funker de nok :)

Men vet ikke om hvor du får kjøpt de nei.

det er de eneste skoene som jeg kan gå i hvis jeg ikke skal få vondt i hofta om natten... har calveleg perthes (hoftesykdom) og jeg elsker de og vi går hele dagenlang på jobben

Å så har jeg plantarfacitt (betennelse i begge fotsålene), å håper kanskje de kan hjelpe litt for det og.[&:]

Hadde de på meg da jeg gikk til kiropraktoren en gang. Han "kefta" på meg for at jeg gikk i de. De var ikke bra for de med vond rygg, og særlig ikke jeg som gikk så mye på en dag.

ORIGINAL: @dnim

Eg har bestillt her 2 ganger:

http://www.taylorshoes.com/p-389-cayman.aspx

Jeg også.

Kjøpte meg crocks med pels, og de er kanll gode om vinteren når det er kaldt.
Jeg kan for øyeblikket ikke gå med mine, for jeg får vondt i bekkenet av de med en gang.

Har også støvler til guttene. De er super lette, helt vanntette, og de liker å gå med de

Jeg kjøpte mine på Taylorshoes.com.Kjøpte de for å ha på jobben,der jeg står og går mye,men måtte droppe de der,fikk så sinnsykt vondt i bena og ryggen![&:]Så nå har jeg fått ordentlige arbeidssko som ser ut som croc`s,de er sjokkrosa og dritkule[:D]og de ekte Crocs`ene mine har jeg tatt meg hjem og bruker til som utetøfler.De er nok fine å bruke som innesko og på sommeren når det er varmt,men de er ikke gode hvis man skal stå og gå mye!

For å si det sånn; jeg har store problemer med ryggen, og hvis jeg har glemt å bytte til crocs'ene når jeg kommer på jobb, så kommer jeg nesten ikke ut av senga dagen etter [8|]
Så skadelige tror jeg ikke de er [8D]
Og jeg har aldri fått støt av de heller. Men de er VELDIG glatte!!!

Søk på nettet.. Her hjemme kjøpte vi orginale fra usa. Kostet 200 kr per ca. Kostet like mye i frakt da, men er uansett mye billigere enn i Norge. Husker ikke hvilken nettside det var[:-]

[;)][;)][;)]

Back
Topp