Der som har crocs!!! Noen spørsmål!!!

helen79

Forumet er livet
Dere i Bergen, hvor i Bergen kjøper jeg de originale Crocs`ne?
Hva har dere betalt for de. Er det noen forskjell på de originale og falske?

Husk at sånne er fy fy fra alle fotspesialister. De er dårlige for bein og rygg osv.
Men bare for å labbe litt i funker de nok :)

Men vet ikke om hvor du får kjøpt de nei.

ORIGINAL: TonjeJenta

Husk at sånne er fy fy fra alle fotspesialister. De er dårlige for bein og rygg osv.

Seriøst, altså?
Rart, har jo hørt så mye bra. [&:]

jeg HATER crocks!!!! jeg bruker dem på jobben..å jeg får støt HELE tia.....ikke er di spessielt deilige heller...skal kjøpe meg nye når jeg får lønn...da blir de "ut på terassen å røyke" sko......[:D]

ORIGINAL: helen79

Seriøst, altså?
Rart, har jo hørt så mye bra. [&:]

Det er utroligt mange dårlige sko, tror ikke de kan skade mer enn andre..både leger å sykepleiere bruker dem så kan ikke være så skadelig..

de er faktisk de eneste skoene som hjelper på ryggen min , men bruker de  ikke pga utseende  hehe og de er glatte[&:]

''alle'' sykepleierne osv på sykehusene bruker di jo.
og ellers veldi mange som har jobber der di går litt.
det er jo fordi di er så gode å lette å gå i.
tror ikke di er så forferdelig skadelig.

Ja, jeg jobber som hjelpepleier, å de fleste har sånne[&:][;)]
Ikke hørt noe negativt på jobben , (enda!)

Jeg bor i mine crocs, kan ikke tenke meg noe bedre å ha på beina[:D] Forskjellen mellom ekte crocs og jukse crocs er at de ekte er litt fastere i fisken, og mister ikke fasongen el blir utgåtte. Jeg har ihvertfall brukt mine hver dag i 2 år nå og de både ser og kjennes akkurat like ut i dag. Du får ihvertfall kjøpt de på euro sko vet jeg. Men jeg ville sjekket om du kunne bestilt fra USA, søstra mi kjøpte mine der, de koster 180 kr der og 499 her... Og de veier jo ingenting så da er ikke frakt så dyrt heller. Og siden de koster under 200 så er det ikke toll heller...[:)]

Eg har bestillt her 2 ganger:

http://www.taylorshoes.com/p-389-cayman.aspx

selv om leger å sykepleiere bruker de kan de da være dårlige for rygg å føtter[:)]

Har du en link eller 3 der vi kan lese om dette?

ORIGINAL: @dnim

Har så lyst til å bestille derfra, men er så skeptisk til å bestille sko på internett. Liker å prøve de først. Bruker jo alt fra 39-41 i sko[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

Har så lyst til å bestille derfra, men er så skeptisk til å bestille sko på internett. Liker å prøve de først. Bruker jo alt fra 39-41 i sko[:D]
Er ein slik tabell der som viser amerikanske str vs norske. Eg brukar 36 til vanleg og bestillte M4 / W6 i crocs. Me var 6 stk på jobb som bestillte i lag og ingen bomma med str.

Jeg er hjelpepleier og går mye på jobben min på sykehjem,hadde crocs noen mnd og fikk sinnsykt vondt i akilles senen min på det ene beinet.Kjøpte meg grethe waitz sånne med litt buet såle og har ikke hatt vondt etter jeg byttet.Jeg velger og tro det var pga crocsene jeg fikk vondt,men veit jo ikke.

Så nå er de blitt hjemme sko-og til det bruket er det gode.

Jeg kjøpte på tayler shoes og det er mye billigere[:)]

Jeg har kjøpt Crocs fra Tylor shoes flere ganger, samt babysko. Det er kjempeservice og kort leveringstid!!!!

ORIGINAL: _Nanne_

Er ein slik tabell der som viser amerikanske str vs norske. Eg brukar 36 til vanleg og bestillte M4 / W6 i crocs. Me var 6 stk på jobb som bestillte i lag og ingen bomma med str.

Ok, får stikke innom en butikk å prøve der først[8D] Så får jeg bestille etterpå[:D](Prøvde en gang før, men da var de litt rare i strl. En strl var for store og en strl ned var for små) Har noen fake nå, men de begynner å bli litt slitte[:D] 

Back
Topp