Der satt den fast ja!

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Stakkar babyen har satt seg fast!! [:D]
(Hodet hadde festa seg!  Juhuu!)
Gubben lurte på om jeg da visste om det kom til å sje innen så så lang tid (stakkars utålmodige fjott..) [;)]
Han ble rimelig skuffa når jeg sa at det ikke var noe tidsramme rundt sånt heller..

Satser på at h*n holder seg inne over helgen så vi får ordna oss og er klare til å ta imot.. (Skal melke kuer og bonden reiser bort.. Litt kjipt hvis han må ta en 9-timers kjøretur tilbake bare fordi jeg ikke klarte å knipe igjen? [8|]  Hihi)

Grattis med festa hode, da! Kan ha festefest dere da, der hjemme aleine på bondegården (hils alle kuene og ha et heidundrendes melkekalas!!!) [:D]

ORIGINAL: BabyMama

Grattis med festa hode, da! Kan ha festefest dere da, der hjemme aleine på bondegården (hils alle kuene og ha et heidundrendes melkekalas!!!) [:D]

Feste-fest!

grattis med hodet festa..  har ikke festet seg hos meg enda, så jeg er glad for at det ikke er noen målestokk for når fødselen starter..

Kjenner man selv når hodet fester seg[8|]Gutten min har ligget med hodet nedover i noen uker,men ikke synket ned i bekkenet som jeg vet....

man selv når hodet fester segGutten min har ligget med hodet nedover i noen

Nei jeg kjente det i alle fall ikke.. har ikke hatt "oppovermage" eller liten plass til lunger så jeg har ikke kjent at det har "sunket" eller noe i den duren.. jeg var hos jordmor idag og da kjenner hun etter om det går ann å bevege på hodet.. men det satt fast..  babyen har visst ligget med hodet ned ganske lenge faktiskt men nå er det festet..

Melkekalas ja!! der sa du noe!! 
Gubben er jo veeeeldig facinert av melk ja.. Blir veldig merkelig med hjemmeproduksjon.. Føler meg som et forskningsprosjekt der alt er kjempespennende..

Grattis med festet hode[:D]

Så flott at hodet har festa seg :-) Hehe,må flire litt av gubben din,virker som han lengter veldig etter å få hilse på nurket.Verre med min,han jobber å jobber i et sett inni huset her vi kjøpte i april,han sier bare at prinsen kje får lov å komme ut endå...hehe....Men no kan det hende han vil ut i løpet av helgen likevel,om gubben her vil eller kje :-)

Back
Topp