Der nede..må bare høre..

cakegirl84

Betatt av forumet
Jeg har vel ikke vært den flinkeste med knipeøvelsene, men tatt de når jeg har husket på det og føler jeg har vært flinkere nå enn med når 1. Jeg har gjennom hele graviditeten slitt litt med økt utflod, så tok speilet her for å se om det var ille. Da så jeg noe som ser ut som om det er en hoven del/ skjeden er på en måte tettet igjen, eller vanskelig å forklare. Så liksom ikke rett opp lenger.. Er det vanlig at man blir hoven der nede? Tenkte ikke over det med storebror.. Må høre med lege på onsdag, vil jo ikke at det skal blokkere utgangen..

Her er det også hovent ja... Egentlig nesten ikke til å kjenne igjen! :p tror ikke du behøver å bekymre deg, men du kan jo snakke med legen om det for sikkerhets skyld. ;)

Veldig vanlig å bli hoven nedentil :) jeg trodde jeg hadde lagt på meg der også haha. Hos meg forsvant det med fødselen. Det er fordi blodet strømmer mer når man er gravid,
mener jeg å ha lest.

Veldig vanlig! Har vært ekstremt hoven nedentil i mine siste to svangerskap, sånn på slutten. 1 uke siden fødsel nå og nå er det normalt igjen :-)

Jeg er også hoven der nede. Akkurat som om kjønnsleppene har svulmet opp..

så godt å høre.Jeg begynte å lure på om det var noe som hadde "sklidd ned".Tar sikte på at det normaliserer seg etterpå :-)

Har også hørt at man jobber opp der nede, både i skjeden og i kjønnsleppene :) helt normalt! Skjedde meg meg begge gangene jeg har gått gravid :)

Back
Topp