Der kom slimproppen!

Zelda

Blir kjent med forumet
Noen andre?
Merker ikke så mye anna, litt småvondter i ryggen som jeg har kjent de siste dagene. Men håper han holder seg der inne en stund til!

Spennande :)
Det kan jo ta tid frå slimproppen går til det skjer noko. Med meg kom slimproppen rundt 13-14-ish på dagen og guttungen var ute 14.25 dagen etterpå ;)

Delar av proppen kom for 1 veke sidan, saman med pittelitt blod. Hadde sinnsjukt vondt i ryggen og påfølgande dag, litt sånn i bølgjer. Men har ikkje skjedd noko sidan då.. Men lov å håpe at det endrar seg ;)

Min gikk for flere dager siden. Hadde også veldig vondt i ryggen et par - tre dager... så ble det stille :p Ikke skjedd noe mer.

Spennende ! Kanskje det blir en skikkelig julegave som kommer i morgen ;)

Ingen propper her heller... men mens smerter og ryggsmerter i tak en stund hver dag nå... men nå som julen er her ser jeg helst at tvillingene holder seg inne til rett over nyttår så den proppen må gjerne sitte godt litt til ;)

Ingen propping her heller, men greit å vente til nyåret og vel så det for min del!

Noen andre?
Merker ikke så mye anna, litt småvondter i ryggen som jeg har kjent de siste dagene. Men håper han holder seg der inne en stund til!

Har du merket noe mer? "Slimer" du mye og sånn?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp