Der kom kvalmen

Prøver15

Elsker forumet
6+2 og brekker meg og er på nippet til å kaste opp. Må ligge på sofaen ellers føles det verre. Husker ikke fra sist gangene, kommer og går det eller varer kvalmen hele dagen? Jobber med småbarn og sliter med lukter Og bæsjebleier fra før av :(

6+2 og brekker meg og er på nippet til å kaste opp. Må ligge på sofaen ellers føles det verre. Husker ikke fra sist gangene, kommer og går det eller varer kvalmen hele dagen? Jobber med småbarn og sliter med lukter Og bæsjebleier fra før av :(
Det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er kvalm hele dagen...

Jeg er også kvalm hele dagen, men ikke så ille på morgenen. Jeg blir verre utover dagen. :(
Jeg er 9+6 nå og kjenner at det er ikke så ille nå som det har vært, så håper det går over når jeg nærmer meg 12 uker:)

Hos meg er det verst på morgenen, også gir det seg litt utover ettermiddagen før det kommer igjen på kvelden :(

Intense kvalmen kom igår til meg.. Da fikk jeg fri fra 13 til 15 ca så bang tilbake.. Må også holde sofaen :s
Magen vrenger og vrenger seg men ingenting kommer opp!

6+6 :love7

Har vært kvalm og greier siden 5+2 men nå har det liksom minka godt den siste uka. Er 9+0 i dag :) håpe det gir sæ før dåkker snart :)

Jeg var ikke kvalm annet enn når vi skulle kjøre langt i bil forrige svangerskap, men det hjelpt mye med slike armband på apoteket mot bilsyke :)

Den her gangen har jeg de siste dagene vært kvalm på kveldstid... Det har hjulpet litt å spise noe, men det beste har vært å lagt seg i senga! Litt kjedelig å legge seg kl 20-21 på kvelden da! :(
Idag har jeg vært kvalm av og til i hele dag :( og svimmel!!

Er 6+4

Jeg var ikke kvalm annet enn når vi skulle kjøre langt i bil forrige svangerskap, men det hjelpt mye med slike armband på apoteket mot bilsyke :)

Den her gangen har jeg de siste dagene vært kvalm på kveldstid... Det har hjulpet litt å spise noe, men det beste har vært å lagt seg i senga! Litt kjedelig å legge seg kl 20-21 på kvelden da! :(
Idag har jeg vært kvalm av og til i hele dag :( og svimmel!!

Er 6+4

Nei det er litt kjipt å måtte legge seg ned titt og ofte. Her er jeg også kvalm og endel svimmel. Jobber du fult? Vurderer å ringe legen til uka å høre... Har ikke sjans hvis det fortsetter sånn :(

Nei det er litt kjipt å måtte legge seg ned titt og ofte. Her er jeg også kvalm og endel svimmel. Jobber du fult? Vurderer å ringe legen til uka å høre... Har ikke sjans hvis det fortsetter sånn :(

Ja, har 100% arbeid, og det blir mange ganger mer enn 7,5 timer på en dag. Men det har for så vidt vært verre idag når jeg har vært hjemme hele dagen enn i går da jeg var på jobb. Jeg skal nok bare jobbe på i neste uke og se hvordan det fortsetter.
Merker at jeg blir svimmel når jeg ikke har spist på lenge så jeg må virkelig passe på å spise, gjerne ofte.

Ofte ille på natt, morgen og formiddag jeg.. Og ok ettermiddag igjen (middagen kommer ofte ikke opp igjen, men er superkvalm) og kvelden er ille igjen ;)

Back
Topp