Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er kvalm hele dagen...6+2 og brekker meg og er på nippet til å kaste opp. Må ligge på sofaen ellers føles det verre. Husker ikke fra sist gangene, kommer og går det eller varer kvalmen hele dagen? Jobber med småbarn og sliter med lukter Og bæsjebleier fra før av![]()
Jeg var ikke kvalm annet enn når vi skulle kjøre langt i bil forrige svangerskap, men det hjelpt mye med slike armband på apoteket mot bilsyke
Den her gangen har jeg de siste dagene vært kvalm på kveldstid... Det har hjulpet litt å spise noe, men det beste har vært å lagt seg i senga! Litt kjedelig å legge seg kl 20-21 på kvelden da!
Idag har jeg vært kvalm av og til i hele dagog svimmel!!
Er 6+4
Nei det er litt kjipt å måtte legge seg ned titt og ofte. Her er jeg også kvalm og endel svimmel. Jobber du fult? Vurderer å ringe legen til uka å høre... Har ikke sjans hvis det fortsetter sånn![]()
Ofte ille på natt, morgen og formiddag jeg.. Og ok ettermiddag igjen (middagen kommer ofte ikke opp igjen, men er superkvalm) og kvelden er ille igjen6+2 og brekker meg og er på nippet til å kaste opp. Må ligge på sofaen ellers føles det verre. Husker ikke fra sist gangene, kommer og går det eller varer kvalmen hele dagen? Jobber med småbarn og sliter med lukter Og bæsjebleier fra før av![]()