Der kom kvalmen.

Skorpion80

Flørter med forumet
*MIA*
Er 5+6 i dag. Fy så kvalm jeg er. Har ikke kastet opp, men det kommer nok det og. I mine to andre svangerskap så var jeg kvalm fra ca uke 5 og frem til fødselen. Håper jeg slipper å ha den kvalmen like lenge denne gangen. Hater denne kvalmen. Flere som sliter med kvalme?
 
Hei! Uff ikke godt å høre, håper det gir seg tidlig!

Jeg er bare "småkvalm" enn så lenge.


Termin 08.04.14! :D
 
Uff...det høres veldig slitsomt ut.
Håper du ikke skal være kvalm hele tiden denne runden.

Her er det ikke noen kvalme.
 
Jeg finnes ikke kvalm er 6+1 men har endel halsbrann, så i natt kastet jeg opp pga halsbrann, har slitt i 4.5 år med magesår, men sluttet på medisinene mine når jeg fant ut at jeg var gravid, legen min på sykehuset er tilbake fra ferie i morgen, så da får jeg snakke med henne om jeg kan ta medisinene mine, så jeg ikke får nytt magesår under graviditeten, for det trenger jeg ikke nå.
 
Jeg gleder meg til kvalmen kommer, for da vet jeg at spiren blir :) Er bare 3+4 idag, så tidlig ennå =)
 
Ja :( Jeg ligger bundet til sengen med håret i en floke :( Er så lei meg for håpet var jo å slippe denne gangen. Det blir verre for hver dag og det blir nok en ny runde med hyperemesis.
 
Her og!!! Litt ekle detaljer, men bæsj i alle form og farger er helt pyton!! Har ei på 1 år, som jeg går hjemme med!!! Heldig for meg som har lillesøster på besøk tom lørdag, hun hjelper ihvertfall litt :D
 
Småkvalm fra igår men kaster ikke opp..hjelper med kald cola..:)
 
Sliter litt på morgenen før frokost. Er 5+3 så får se hvordan det utarter seg de neste dagene.
 
Første dag med litt kvalme for min del, 5 +2. Men blir det likt som sist blir jeg liggende på badet fra uke 6 og noen mnd fremover :(
Krysser fingre og tær for at det hold med kun kvalme en god stund fremover....er aleine hjemme med 3-åringen da mannen min jobber i sør-Korea for en periode.
Lykke til! <3
 
Back
Topp