Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trodde jeg skulle slippe unna jeg, siden jeg ikke merker symptomer av noen slag enda. men nei da, var for godt til å være sant..[:'(] gått og vært skikkelig uggen i hele dag. håper ikke dette ender med oppkast!!!
uff, håper oppkast og sånt holder seg unna da.. men tror det varierer veldig når folk blir kvalm og sånn.. noen blir det med engang, noen går til uke 7 før de kjenner noe, noen får det gjerne ikke før på slutten..
jeg gikk heldigvis kvalme og oppkast fri hele forrige svangerskap... men i gjengjeld hadde jeg hodepine konstant i 4 måneder da...
velkommen i gjengen[:'(] går veldig opp og ned her, men i går og i dag har det vært helt ille.
jeg er så KVAAAAAAAAAALM[:(] er heldig å kaster ikke opp (bank i bordet), men denne kvalmen er ille nok
Var ute i by'n med ei venninne, og jeg var kvalm hele tiden [:'(] visste ikke om jeg skulle kaste opp eller hva jeg skulle. utrolig slitsomt. det kommer og går i bølger...
Kvalmen kom på kveldstid her, 4 dager før jeg skulle ha mensen.. (gravid på p-piller [;)])...
Det var da jeg begynte å mistenke at det var noe som ikke "stemte"...
Kvalmen på dagtid kom noen dager etter forventet mens.. Så nå sliter jeg med den stort sett fra morgen til kveld.. Men men.. Kommer noe godt ut av det til slutt!
Har ennå ikke kasta opp, men veldig fristende noen ganger, å barre stikke fingrene i halsen[:'(]
Får håpe vi finner en "vidunderkur" mot kvalme :)[;)]
Har spydd, og greier... Jaja. Håper det ikke blir så ille. Samboeren min drar til Oslo i dag for å seile Færdern. Kjenner at det blir tungt å være på jobb og hjemme med Lillemor alene hvis denne kvalmen vedvarer...