Der kom det litt

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Kvalme :( håper den blir maks sånn som nå. Litt etter jeg har spist... Håper ikke den blir værende :/ vil ikke stresse med en valp, ei lita på 1 år og meg som evt kommer til å spy oppi det hele med bleieskift og hundetiss... Off.....

Krysse fingre for at det bare blir med kvalme og ingenting mer :) her har det vært en del brekninger og av o til oppkast.. Grusomt med brekningene.. Er heilt støl i magen :(

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Krysse fingre for at det bare blir med kvalme og ingenting mer :) her har det vært en del brekninger og av o til oppkast.. Grusomt med brekningene.. Er heilt støl i magen :(

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Heldigvis kommer det noe godt ut av kvalme elendigheten :) håper det går fort over for deg og at det ikke blir verre :)

Uff, kjenner selv også at kvalmen kommer kastende på meg innimellom... usj, så føler virkelig med deg!!

Huff:-( føler min kvalme er rett rundt hjørne her også.. Fikk den i uke 7 sist og varte i gode 4 mnd!!! Huff.. Har virkelig ikke lyst på den kvalmen altså:-( håper ikke din blir værre da :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

*klem*
Krysser fingrene for at det ikke blir verre. Kvalm som fy her, men beholder heldigvis det lille jeg klarer å presse i meg.

Huff, skulle ønske alle sammen slapp den der kvalmen! Jeg er så sulten nå at jeg er enda mer kvalm, og spiste for 1,5 time siden!! :O får presse i meg noe....

her også, helt ille den kvalmen! Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og klarer så vidt å beholde det jeg tar inn.. Ennå ikke spydd *bank i bordet* så føler virkelig med alle som er kvalm!

Back
Topp