Der gikk slimproppen!

Nå merker jeg at jeg lurer på hvordan det ser ut når det ikke en propp eller deler av en propp som kommer, men samtidig så vil jeg ikke Google [emoji85]

Nå merker jeg at jeg lurer på hvordan det ser ut når det ikke en propp eller deler av en propp som kommer, men samtidig så vil jeg ikke Google [emoji85]

Det er ikke så ille.. det meste ser ut som en monsterbuse, hvor det kan være litt blod i. Hahah

Var jo egentlig ikke sånn ekkeltekkelt. Bare litt disgusting med folk som holdt guggen i hånden eller på dopapir når man vet hva det er og hvor det kommer fra. [emoji85] Hadde det stått at noen fant den i havet hadde det ikke vært ekkelt i det hele tatt. [emoji23][emoji23]

Det bildet med hun som har marinert hele hånda si i det var too much!

Var jo egentlig ikke sånn ekkeltekkelt. Bare litt disgusting med folk som holdt guggen i hånden eller på dopapir når man vet hva det er og hvor det kommer fra. [emoji85] Hadde det stått at noen fant den i havet hadde det ikke vært ekkelt i det hele tatt. [emoji23][emoji23]

Du har et poeng [emoji23]

Haha
Måtte Google det jeg og:hilarious: var fin den beskrivelsen at det ligner på en kjempe buse. Kan jo strengt tatt være blod i de og:p

Min gikk i går. Trodde hele gikk på morgenen for den var mye større enn jeg trodde den var x) så ko. en del til som var enda større på kvelden x) og en mindre bit på morgenen i dag XD Ble veldig spent Er ikke mer enn 36+2, men håper at jeg ihvertfall slipper å gå over termin da

Det er jo et bra tegn vil jeg tro!! At det var blod i :D Når har du termin?
Min hadde ingenting blod... bare helt blank/gulaktig med litt hvite "tråder" eller noe i..

Tror min gikk akkurat nå, spennende er bare 36+6, så er vel litt for godt til å vere sant at det skal skje noe de nærmeste dagene, men kan jo leve i håpet skal til jordmor imorgen, tenkte å spørre om hun kan kjenne etter om jeg begynner å bli moden er rimelig lei (venter nr 4) og klar for å føde snart!

Back
Topp