Der gikk slimproppen!

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Uke 36+5 idag.. førstemann kom i uke 38(altså 9 dager flr termin). Da la jeg heller ikke merke til noen slimpropp, men hadde vannavgang.

Nå er jeg spent! Uten at jeg skal ha skyhøye forventninger da i frykt for å skuffe meg selv :woot:

Noen erfaring med slimpropp som går så sent i sv.skap?

Min slimpropp gikk først i uke 18 og deretter i uke 40+1 med forrige. Fødte 41+1 [emoji1]

Skaper jo litt ekstra spenning, håper det er et godt tegn for deg! [emoji5]

I mitt første svangerskap gikk slimproppen dagen etter (eller samme dag[emoji848]) som stripping på sykehus. Var innlagt for igangsetting, så jeg fødte jo like etter. Foreløpig ikke sett noe til noen propp denne gang, men har inntrykk av at det kan gå både timer og uker fra slimpropp til fødsel. Så ikke godt å si hvorvidt det betyr noe eller ei.

Hos meg gikk slimproppen dagen etter stripping, på termindatoen 3 dager etter startet fødsel

Spennende, nå kan ting skje! :-)
Med første så gikk slimproppen når vannet gikk, i uke 38, og hun ble født dagen etterpå.
Med andre gikk vannet i uke 37, men husker ikke når slimproppen gikk. Men det var i før vannet gikk i hvert fall.

Spørsmål ang slimpropp....siden min kom med vannet så merket jeg ikke noe spesielt til akkurat slimproppen...
er den stor? Kommer hele på en gang, eller kan det komme litt og litt over tid? :wacky:

Spennende, nå kan ting skje! :)
Med første så gikk slimproppen når vannet gikk, i uke 38, og hun ble født dagen etterpå.
Med andre gikk vannet i uke 37, men husker ikke når slimproppen gikk. Men det var i før vannet gikk i hvert fall.

Spørsmål ang slimpropp....siden min kom med vannet så merket jeg ikke noe spesielt til akkurat slimproppen...
er den stor? Kommer hele på en gang, eller kan det komme litt og litt over tid? :wacky:

Forstår det slik at den kan komme litt og litt ja.. og over tid. I mitt tilfelle var det en tjuekroning av en gul/gjennimsiktig glassmanet som lå ned i do. Haha..skjønte ikke hva det var i starten.

Forstår det slik at den kan komme litt og litt ja.. og over tid. I mitt tilfelle var det en tjuekroning av en gul/gjennimsiktig glassmanet som lå ned i do. Haha..skjønte ikke hva det var i starten.

Jeg hadde nok heller ikke skjønt først hva det var :-D

Har det skjedd noe mer?

Hold oss oppdatert da, spennende nå! Jeg leter og leter etter tegn på at noe skal skje snart, men så langt så føler jeg ingenting er på gang [emoji30][emoji30] tror vi må hoppe litt i høyet i kveld, så kanskje [emoji51]

Med første gikk slimproppen 2 dager før fødsel. Med andremann gikk slimproppen etter stripping en uke før fødsel ca.

Med førstemann gikk slimproppen rett før riene begynte, med de andre to så husker jeg ikke om den gikk[emoji28][emoji85]

Hold oss oppdatert da, spennende nå! Jeg leter og leter etter tegn på at noe skal skje snart, men så langt så føler jeg ingenting er på gang [emoji30][emoji30] tror vi må hoppe litt i høyet i kveld, så kanskje [emoji51]

Hvilken uke er du i?
Jeg har sammentrekninger hver dag nå, og trodde seriøst at i dag var dagen!:woot:
Litt glad for at det ikke ble det, for det er bursdagen til datteren min. Greit at de får forskjellige dager:D

Har det skjedd noe etter det? :)
Masse mase rier/vonde kynnere hver dag etter den forsvant. Har 2 cm åpning men kunne gå lenge med det, ingen forandring oppi der på de to ukene. Tror det skjer fort om det kommer igang av seg selv

Titter innom fra november :)

Med førstemann kom riene ca halv time time etter slimproppen hadde gått .. (var litt blodig slim) .. ble født ca tolv timer etter :-)

Back
Topp