der gikk Slimproppen?!

*mango*

Blir kjent med forumet

fkk sånne hvit/gulaktig snørlignene klumper, når eg var på do i sted!! så utfra det eg kan lese er altså dette slimproppen?! vet det kan gå dager etter at selve fødselen faktisk kommer i gang, å at det er et tegn på at livmora modnes...
men nå er jeg 35+6... så litt tidlig kanskje???
bør eg ringe ned å vasle at det har skjedd tilfelle, siden vis det skulle utvikle seg te fødsel, at de er forberett... eller skal eg bare vente å se....
venter en gutt, å han har ligget i riktig stilling i 3 uker, med hue festa... så jordmora, har antydet at han kan komme tidlig!
hatt gode kynner i flere månder og masse mensen smerter den siste uka....

setter veldig pris på svar!!
er førstegangs fødene, så eg har jo ingen aning på dette herran:))

 
du trenger ikke ringe noenplass. veldig forskjelligfra person til person når den går. eneste du ikke bør gjøre er å bade hvor det kan være mye bakterier :-)
 
takk for svaret:)) bra du nevte bading!! viste det egentlig, men hadde glemte... lovte tantebarna å dra på utebaseng, men eg får sitte å passe vesker;)
 
det kan være klumpete utflod også, har kommet mange klumper her. Men hvis det var bare denne gangen og ikke noe mere i ettertid så kan det nok være den:):)
 
Kan være slimproppen, men også bare utflod ja. Trodde det var vanlig med litt blodspor i slimet dersom slimproppen gikk? Ihvertfall det jeg fikk beskjed om med førstemann. Da gikk slimproppen ca 2 uker før han kom, så det trenger ikke bety at det er fødsel på gang HVIS det er slimproppen.
 
tenkte først utflod, men har aldri hatt sånt kjukt utflod føre!! gele aktig liksom,men det var små biter, så kan jo værra mer der inne...
lest meg grønn på forum nå, så bestemt meg for å ta det lungt, som dere sier er jo ikke vits å ringe...  kan jo enda ta en stund føre noe mere skjer...:)
 
tenkte først utflod, men har aldri hatt sånt kjukt utflod føre!! gele aktig liksom,men det var små biter, så kan jo værra mer der inne...
lest meg grønn på forum nå, så bestemt meg for å ta det lungt, som dere sier er jo ikke vits å ringe...  kan jo enda ta en stund føre noe mere skjer...:)
 
Nå kom det enda mere... lange remser liksom, å det er seigt.. drar litt i det så spretter det tilbake, er blangt/hvit... ?? kan ikke vere utflod, aldri hatt sånn utflod...
tror dere ikke det er slimproppen??
må bare høre med dere, er så nyskjerig... bi nesten litt fasinert!!
 
Høres ut som slimproppen:) Min hadde ikke blodspor i seg, akkurat en uke etter kom junior. For å beskrive slimproppen best mulig (NB! Med fare for å ødelegge noens lyst på bogskinke i ettertid) så lignet den på det gule som er rundt den:P
 
hehe:D godt beskrevet.... da er det den!! men kom det masse eller litt og litt hos deg??
 
Når slimproppen går så sent som rundt 37 uker så er det jo ikke lenge før det skjer noe. Er nok mest sannsynlig at den bygger seg opp igjen når den går veldig tidlig. Du er jo straks 36 uker. Min gikk dagen før fødsel, men det var uke 39, og det var ikke klump, men seigt slim med blodspor i. Samme dagen var det rosa slik hele dagen nesten, samt skikkelig murring og ekstrem svie nedentil:0)
 
Min kom over 2 dager. Men jeg var akkurat uke 40 da den kom, så skal ikke garantere for at det skjer noe hos deg som er 35-36 uker bare da, men man vet jo aldri:)
 
merka at det svir/mensen smerter der nede siden i går.... men det er kanskje skjennerelt vanlig??
så veldig ømt liksom, nederst....
36 uker i dag ja;) så litt tidlig enda...
 
Trenger sikkert ikke ringe nå, er jo langt på vei :) Min kom i uke 31 den, da ringte jeg føden,og fikk til svar at det trengte ikke bety noenting, og det gjorde det ikke :) Han er i magen enda,heldigvis :)
 
nei skal ikke ringe:)) ringer ikke føre riene er sikkelig i gang eller fostervannet går;) ikke hysterisk av meg...
mere veldig, nyskjerig og spent, på om noe av dette har noe betydning, for at ting nermer seg!
har egentlig hele tiden vert innstilt på overtid, siden jeg selv var født 14 dager over tiden! men siden så mye forandringer har skjedd siste 2-3 ukene, har jeg fått et snev av håp at jeg kanskje slepper overtid;)
det hadde vert så ubeskrivelig deilig, er såååå sliten av å gå gravid!!
 
Back
Topp