Der gikk gravidbuksa!

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Omg, nå spjæla gravidbuksa mi, den eneste jeg har.. Har ikke lyst til å kjøpe ny nå for å gå med i 1 mnd.. Kanskje jeg må gå i kjoler og tights den neste tiden.. Eller låse meg inne i huset :o

Huffda! Går sikkert fint med kjoler/elastiske skjørt/tights etc :)

Når er terminen din?

Omg, nå spjæla gravidbuksa mi, den eneste jeg har.. Har ikke lyst til å kjøpe ny nå for å gå med i 1 mnd.. Kanskje jeg må gå i kjoler og tights den neste tiden.. Eller låse meg inne i huset :o
Jeg har malt på min eneste :p Har noen joggebukser da, men da føler jeg meg fort enda mindre sexy :p

Haha, har blekk på denne jeg da ^^ og Alle joggebuksene mine er det slitt hull i ! Haha
Hahaha. Fint å være velkledd :p Jeg kjøpte meg kjole og tights idag, ser ut som en mammut, men men. :p Gidder ikke ny bukse, har så mye vondt at det er ikke mange dager jeg trenger å bruke den.

Åå så kjipt da.. Ja, det funker sikkert fint med kjoler og tights de siste ukene :)

Klarer ikke gå med bukser som ikke er gravidbukser :P Føler de sitter så rart og ukomfortabelt på! Syns selv det er litt kjedelig å bruke penger på, men når alt annet er så ukomfortabelt så er det litt digg at klærne i det minste er gode på :)

Har Ingenting imot å gå i joggebukser, men sliter så med å finne meg noen. Få steder jeg føler de selger joggebukser nå

Hmm... lmc hadde noen gode på tilbud for litt siden.. hm.. men enig synes det var litt vanskelig å finne selv:/

Back
Topp