Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på det ! Vil ikke kjøpe nyHuffda! Går sikkert fint med kjoler/elastiske skjørt/tights etc![]()
Når er terminen din?
Jeg har malt på min enesteOmg, nå spjæla gravidbuksa mi, den eneste jeg har.. Har ikke lyst til å kjøpe ny nå for å gå med i 1 mnd.. Kanskje jeg må gå i kjoler og tights den neste tiden.. Eller låse meg inne i huset![]()
Haha, har blekk på denne jeg da ^^ og Alle joggebuksene mine er det slitt hull i ! HahaJeg har malt på min enesteHar noen joggebukser da, men da føler jeg meg fort enda mindre sexy
![]()
Får satse på det ! Vil ikke kjøpe ny![]()
20.juni !
Hahaha. Fint å være velkleddHaha, har blekk på denne jeg da ^^ og Alle joggebuksene mine er det slitt hull i ! Haha
Omg, nå spjæla gravidbuksa mi, den eneste jeg har.. Har ikke lyst til å kjøpe ny nå for å gå med i 1 mnd.. Kanskje jeg må gå i kjoler og tights den neste tiden.. Eller låse meg inne i huset![]()

Hege jo stemmer det ! Gikk jo med gravidbuksa en evighet etter sist !Hehe, kan jo bli noen uker det da![]()
Kanskje kjekt med en ny en? Bruker man ikke gravidbukser litt etter fødsel også?
Blir nok noen tights her også ja !Hahaha. Fint å være velkleddJeg kjøpte meg kjole og tights idag, ser ut som en mammut, men men.
Gidder ikke ny bukse, har så mye vondt at det er ikke mange dager jeg trenger å bruke den.
Håper det ^^ satser på att det ikke blir regnÅå så kjipt da.. Ja, det funker sikkert fint med kjoler og tights de siste ukene![]()
Omg !! Så kjipt når det er så kort igjen !Ikke bare meg altså? Spjæra 3 stk, jeg![]()
Denne må jeg se etter !De er gode de buksene på Cubus.. De svarte tynne .. Koster 149kr .
De kommer jeg også til å bruke på sykehuset og tiden etter..
https://cubus.com/no/7031115_F990
Har Ingenting imot å gå i joggebukser, men sliter så med å finne meg noen. Få steder jeg føler de selger joggebukser nåBlir mest joggebukser her og![]()
Hehe enig med deg der !Klarer ikke gå med bukser som ikke er gravidbukserFøler de sitter så rart og ukomfortabelt på! Syns selv det er litt kjedelig å bruke penger på, men når alt annet er så ukomfortabelt så er det litt digg at klærne i det minste er gode på
![]()
Har Ingenting imot å gå i joggebukser, men sliter så med å finne meg noen. Få steder jeg føler de selger joggebukser nå