Der gikk den i

_gjotterii_

Elsker forumet
fella den dritten!!! 1-0 til meg!! Men fortsatt en stk liten ekkel mus igjen!! Og fella, jo den står på soverommet og gubben er nettopp rest på jobb i 3 dager så musa må je fjerne selv.... Ekkelt ekkelt EKKELT!!!!!

Vaske rundt på soverommet idag ja....

Må si jeg er veldig glad det ikke er meg som skal fjerne den..

Helt utrolig ekkelt! Gruer meg til å fjerne neste, men like glad hver gang de havner i fella :) mohahaha!!

Æsj hater mus!!

Noen som vet hvor man får tak i slik man setter i kontakten som sender ut høyfrekvent lyd som jager de vekk??
Har gammelt hus med sikkert flere inngangsmiligheter vi ikke har funnet enda...

Kjenner jeg grøsser..hadde ALDRI tatt den musa bort selv!!

Jeg har stått på en kommode i 3 timer hos onkelen min fordi det lå en død mus på gulvet!! PANIKK!!

[:-]Skal lære deg et lite tips... Musefeller er ikke dyrt ,så når gubben er borte tar jeg å setter musefellen i en tom melkekartong helt innerst.. Om det går en mus i fellen så blir den fjernet MED melkekartong og alt!!
Heldigvis er det ikke mus her vi bor nå[:)]

ORIGINAL: _gjotterii_

Helt utrolig ekkelt! Gruer meg til å fjerne neste, men like glad hver gang de havner i fella :) mohahaha!!

Æsj hater mus!!

Noen som vet hvor man får tak i slik man setter i kontakten som sender ut høyfrekvent lyd som jager de vekk??

Vet de har på jula, for vi kjøpte en slik..
Men den holder ikke musa borte fordet, for hver dag ligger det muselort i skapet under vasken på kjøkkenet..[:'(]

Hvor bor du ? [8D] Kan komme å ta musa jeg...Har ikke problemer med dem litt engang ! [8D] Hilsen ei som hadde 5 rotter som kjæledyr ! [:D]

ORIGINAL: _gjotterii_

Æsj hater mus!!

Bare spar deg de pengene, for de funker desverre ikke...[&:][&:][&:]
MEN få deg en kattepus eller 2 om du har mulighet, DET hjelper det...ellers så er pelias ett bra firma til slike ting.

Slike brune plastfeller er bedre enn trefellene, for de kakker musa hardt over nakken og da dør den helt sikkert..
Dessuten så kan du fjerne musa uten å ta i den, det er et slik håndtak på siden som åpner fella så du bare kan "tømme" den ut..
Teit forklart her, men den er iallefall bedre..

slik ser den ut:

Back
Topp