DER forsvant siste

FLink du er!! Ikke alle som klarer det vet du, så da må man jo være ekstra stolt når man klarer det selv!! Tygg masse tyggis[;)] sluttet selv da jeg fikk posetiv test, å det samme gjorde sambo[:)]

Hehe,
Bare å dele frustrasjoner for min del:P hehe
Du er kjempeflink!
Lykke til, og hold motet oppe[:D]

Og ikke minst:
Husk at du gjør det for babyen sin skyld[:)] (da er det litt lettere) hehe

Ja,hehe vi får nå se.Må jo bare bite tenna sammen [X(]
vann å tyggis,nam,nam hehe.

Sa til gubben,når det er tomt nå,så ER det tomt.
Og du skal IKKE lukte røyk når du kommer hjem fra jobb asså,for da blir det balletak,haha.

SÅ,her slutter vi begge 2 ja [:D]  ( han snuser da,sniken)

Ja,det er KUN for det ventende barn jeg gjør det,for jeg liker røyken.MEN,helsemessig,så er det nok greit jeg slutter for evig&alltid.

SÅ,jeg får bare ta det på strak arm [8D]

Ja, det beste er jo å bare å kutte ut for alltid nå som vi allerede har sluttet. Men det er nok lettere sakt en gjort. Har faktisk ikke fristet me røyk i det hele tatt nå som jeg er gravid. Men nå er jeg jo så kvalm også da..[8D] men når bebisen kommer kan jeg ikke svare på om jeg begynner igjen. Håper ikke det. Ikke pent syn å se mødre trille vogna me røyk i kjeften..[8D]

ORIGINAL: Cec*

Ja, det beste er jo å bare å kutte ut for alltid nå som vi allerede har sluttet. Men det er nok lettere sakt en gjort. Har faktisk ikke fristet me røyk i det hele tatt nå som jeg er gravid. Men nå er jeg jo så kvalm også da..[8D] men når bebisen kommer kan jeg ikke svare på om jeg begynner igjen. Håper ikke det. Ikke pent syn å se mødre trille vogna me røyk i kjeften..[8D]
Det tror jeg INGEN har tatt meg i å gjøre uansett,usj hehe.
MEN,en røykfri hverdag er så ABSOLUTT mye bedre,når alt kommer til alt.

Og jeg fikk det til sist,så skal funke denne gangen også,hehe

DU ER KJEMPEFLINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'm rootin' for you!  Og alle andre som er i den vanskelige "jeg-skal-slutte-å-røyke"-tiden.   I dag fikk jeg kake på jobben for det er 6 måneder siden jeg sluttet. HURRA!

den dagen jeg får 100% positiv test er vi fler som slutter

men utrolig flink er du og som andre sier du får tenke på at du gjør det for spira sin skyld
klarte det helt fint første gang når jeg var gravid gikk mye bedre en jeg hadde trodd[;)]

Ja,man lager det gjerne værre enn det egentlig er,det er BARE psykisk [X(][X(]

Mhm,såeh bare å viske det ut,er jo bare tull å tøys [8D]

FLINKE DU ER [:)] 

I morgen er det 2 uker siden jeg sluttet og jeg må si at jeg er overrasket over hvor LETT det er å slutte....[:)] MEN jeg skal ikke si at jeg aldri har lyst på røyk.... men når jeg har lyst på røyk så bare tenker jeg på lille spira i magen - og da forsvinner lysten med en gang!

Ja,sant.
Og,det er igrunn ikke værre enn å fjerne rompa fra sofan,å gjøre noe fornuftig,istede for å suge på pinnen,hehe [8D]

Gratulerer! Dette klarer du godt! Sluttet selv da jeg ble gravid sist og er fortsatt røyfri! Tenker ikke på røyken lengre faktisk! Så røykesuget går nok over hvis du holder ut den første tiden! :D Lykek til!

Høres bra ut jenter! Stå på[:D] men nå er jeg snart på jobb, så da prates vi senere[:)] får komme meg inn å klippe[:)] prate kanskje i pausen[:D] heeejdå!

Tusen takk...
Jada,skal nok få det til se,hehe [8D]

Den værste å bli kvitt er morgenrøyken og etter maten røyken [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Tusen takk...
Jada,skal nok få det til se,hehe [8D]

Den værste å bli kvitt er morgenrøyken og etter maten røyken [X(]

Åhhh gud, så flink du er, har ikke kommet til den siste røyken enda jeg[:'(]
Er så SINNSYKT vanskelig å slutte, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å slutte da[8D]

Hååååper jeg får det til i løpet av uka, var å henta meg sånn røykesluttebok på helsestasjonen i går, men er skeptisk[:-]

Men du har HELT rett i at morgenrøyken og etter maten røyken garantert blir verst, kommer til å stå å trippe på de tidspunktene i laaaang tid tror jeg.

Men VI skal klare det, er jo for lille bønna, og er jo ikke akkurat noe negativ helsemessig heller[8D]

GO Nøtteknekkern, gleder meg til du blir grumpy, for da vet jeg at det er fordi du er røykfriiiii[:D][:D]

Hehe,gubben ringte meg akkurat og han stod å røyka,det HØRTE Jeg hehe,å jeg bare...DU,nå er det IKKE noe røyk i huset her,og det BURDE det ikke bli når du kommer hjem heller...
Hehe,han LOVTE det da,så vi får se.

Kjenner jo selvfølgelig at jeg har lyst på røyk alt,men altså jeg MÅ jo bare få det til [8D]
Har ikke så mye annet valg enn å la være,for er ikke noe som er tilnærmet LIKT røyk i huset her engang,hehe

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hehe,gubben ringte meg akkurat og han stod å røyka,det HØRTE Jeg hehe,å jeg bare...DU,nå er det IKKE noe røyk i huset her,og det BURDE det ikke bli når du kommer hjem heller...
Hehe,han LOVTE det da,så vi får se.

Kjenner jo selvfølgelig at jeg har lyst på røyk alt,men altså jeg MÅ jo bare få det til [8D]
Har ikke så mye annet valg enn å la være,for er ikke noe som er tilnærmet LIKT røyk i huset her engang,hehe

HAHA, stakkar, gruer meg sinnsykt til å høre eller se andre røyke når jeg får slutta[:'(][:-]
Gubben har sagt seg enig i at han skal slutte samtidig som meg, og det tror jeg er best for han, hvis ikke blir det mange stygge blikk og garantert hormonutbrudd lik en eller annen verdenskrig[8D]

Du får det jo til, det vet jeg![:D][:D]Det er nok verst de første 14 dagene(hurra!) åsså blir det bedre, så er bare å hooolde ut[:D]

Hehe,jada hjelper MYE at man er to om det asså.
Men,jeg liker røyken,det som er noe dritt,men jeg liker jo spira mi også,så valget er jo lett egentlig hehe

Back
Topp