Der for...

Hilde-Anita

Gift med forumet
... slimproppen gitt!
Den lille rakkerungen har kanskje bestemt seg for å ha bursdag på julaften han!
Jaja, han velger det selv! Ikke kom til meg og klag om noen år sier jeg bare! [8D]

Spennende!!! Hold oss oppdatert om utviklingen,da!! Og lykke til hvis det skulle skje noe snart [:D][:D]

åj så spenende da. det hadde vært en fin julegave vis han kommer i morgen. lykke til...[:D]

ORIGINAL: Hilde-Anita

... slimproppen gitt!
Jaja, han velger det selv! Ikke kom til meg og klag om noen år sier jeg bare! [8D]

hehe ja han velger selv!så spenende hilde-anita!!!!!!!!!!lykke til!

Hehe. Ja det er ikke mye mamma får gjort med det. Vil han ut så kommer han nok ut på juleaften. Men men... Det er vel moro bare å få han ut uansett?
Du får jo ikke gjort så mye med det, desverre.

Formen er helt fin, ingen kynnere/rier enda... [:D]
Siden jeg aldri har gjort dette før så fant jeg ut at jeg skulle ringe Føden, fikk bare beskjed om å ta det med ro og heller ringe tilbake hvis ting forandrer seg! [:)]
Skal knipe igjen til jeg blir rød i tryne!!! [:@][8D]

lykke til hilde a....kan knipe sammen med deg jeg....har du badekar? det skal visst sinke litt....jeg fikk hvertfall ikke lov å bade på føden for de ville ha rier på meg hele tida og å bade roet ned sånt.....

kan nå ta ei tid enda for det om den har gått....MEN hold oss veldig orientert da...PLEASE!!!!!!!

Så spennende, får håpe h*n holder seg inne til etter jule dagene da[:D]
Du får holde oss oppdatert.[:)]

Nå har jeg sakkt til deg flere ganger at du skal knipe igjen [:D]
Du må ha msse lykke til hvid det starter [;)]

ORIGINAL: Linni

Nå har jeg sakkt til deg flere ganger at du skal knipe igjen [:D]
Du må ha msse lykke til hvid det starter [;)]

Jaja... Men det er jo ikke så lett da! [8D]

bastebumsen er utilgjengelig som sladrevenn i morgen (og 1.juledag?) Noen frivillige??
Ikke toveli6, hun bare maser... [8D]

så spennende... du får prøve å knipe,det kan jo gå noen dager og selv om proppen har gått kan det ikke`?

Julen er en fin tid å ha bursdag på. Det er i hvertfall pyntet opp for oss[:D] Vi får håpe han kan vente til 1. dag da. Lykke til.

Takk skal du ha! [:D]
Håper jeg får være hjemme i morgen, men hvis ikke blir det i allefall en minnerik julaften! [:D]

oj.. lykke til om det skulle skje noko.. eg kan vera sladre vennen din.. eg har internett tilgjengli heile jula!!!!

ønsker deg lykke til Hilde Anita[:)]

Takk skal dere ha! [:D]
Sicaa holder dere oppdatert hvis det skulle skje noe.
Akkurat nå har jeg en smule vondt kan man si [&:], lurer på om jeg skal ringe føden å høre om de kan ta en sjekk.

Rier!?
Spennende...Kan være du selv bare er så spent at du føler det er noe og da!
Kan jo gå lang tid fra slimproppen,så mye mulig du får kosa deg hjemme i morra..
Uansett,ønsker deg masse lykke til!!![:D]

Back
Topp