der du skulle sende inn aventflaskene???

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
Hva får man for å sende de inn?

nye, ufarlige tror jeg[8|] ikke jeg som skal innsende, men håper noen har adressen. fikk ikke opp noe på søk

ORIGINAL: mammantilenengel

dytter.. skal sende mine imorgen. så lurer jeg på. får man HELE flasker. med tutter å alt??  for leste ett sted her at man ikke trengte å sende inn tuttene å ringene siden det var den gjennomsiktge plasten som var farlig

send kun plasten uten ring og smokk[:)] har DU adressen?

en på term.foumet hadde det, kopierer hit jeg, viss flere lurer:

Her er adresse og sånt:

Vi ønsker å erstatte dine eksisterende flasker med BPA frie flasker, det du gjør da er at du sender inn de flaskene som er i polykarbonat som det står ”Philips Avent” på og som er under 2 år til denne adressen:

Midelfart Sonesson AS

Drammensveien 134,
Postboks 144 Skøyen
0212 Oslo

Merk pakken med ”retur Avent” og send med din adresse. 

Siden skruringen (den hvite ringen) og silikonsmokken ikke inneholder BPA anbefaler vi deg å beholde disse,
siden de passer på de nye flaskene du får – ingen vits i å returnere disse, bedre å bruke de:)
Da sender du inn kun selve flaskedelen i gjennomsiktig hard plast.

Dersom du er avhengig av flaskene daglig vil jeg anbefale deg at du beholder noen flasker,
og sender inn disse senere til du har mottatt noen nye fra oss.
Evt. kan du bruke skruringen og tåtesmokken på våre Magic kopper eller VIA beger –
da får du en fullverdig tåteflaske og et  BPA fritt alternativ. Både Magic koppene og VIA begrene er kjekke
og ha til senere/annen bruk. Vi prøver å levere ut nye flasker så fort som mulig, men de sendes fra England
så det vi kan ikke garantere at vi kan sende de med en gang.

Back
Topp