Deprimert!

rosarose

Gift med forumet
Noen som føler seg deprimert til tide og utider? Eg kjenner ikkje meg selv igjen eingang av og til! Stakkars sambo han veit jo ikkje korfor eg begynner å oppføre meg så rart..

Joda, jeg er ganske lei meg jeg også...
Griner rett som det er. Det er helt vanlig, sier mamma og mamman til kjæresten :)

det er vel disse hormonene som gjør det - humørsyk og litt deppa er helt normalt... ikke langt mellom latter og tårer innimellom. Trøst deg med at det går over... en gang...[;)]

Ja, hormoner er en fin ting [;)]. Har det sånn selv, med gode og dårlige dager. Kan ta til tårene for det rareste nå for tiden, men det er jo bare snakk om perioder. Når jeg blir deppa, tenker jeg på gullet i magen, og da blir alt bedre.

Jeg griner av de rareste ting, av ting jeg ser på TV eller leser[;)]

Er ikke akkurat deppa, men er LEI det meste for tiden.
Og ikke er jeg i form til å gjøre noen spennende sprell heller.
Kvalme er noe dri.......!

Har ei venninne, og hver gang hun har gått gravid har hun vært deprimert.
Det er ikke kjekt når man har det sånn, og jeg håper du har noen å snakke med om dette.
Er mye lettere når man ikke går å bærer på noe sånt alene!
Håper du føler deg bedre snart!

Nå har jeg vært utidig i humøret i 4 uker, og det er så slitsomt.. Ordentlig deppa noen dager, klarer ikke å glede meg over noe.. Men så plutselig har jeg noen dager som jeg må le av meg selv hvordan jeg oppfører meg iblant.. Er ikke greit med dissa hormonene nei [:D][:D]

[>:]eg klikker plutselig og blir kanon hissig, får av og til de ideene eg ikke mener noe om til vanlig, krangler og er ute etter min "mann" ofte , lurer på hvorfor han gidd og bo her med meg av og til[&o]
bynner og grine for ingenting...... folk må jo tro eg har psykiske problemer!!
håper eg blir "normal" ganske snart[:D][;)]
veldig irriterende, det er ikke meg i det hele tatt[:(]

[:)]ER IKKE DEPRIMERT! MEN HAR LITT HUMØRSVINGNINGER, BLIR FORTERRE RØRT OG HAR LITT KORTERE LUNTE ENN ELLERS! HAR DET EGENTLIG HELT TOPP!! SPESIELT ETTER Å HA HØRT HJERTE LYDEN TIL DEN LILLE. ER NOE HELT SPESIELT[:)]
GLEDER  MEG TIL UL , BLIR SPENNENDE. KOMMER SIKKERT TIL Å HA LITT FORSKJELLIGE FØLSLSER NÅR VI SITTER Å VENTER PÅ Å KOMME INN, HÅPER BARE ALT ER SOM DET SKAL....

Back
Topp