Må bare få det ut. Jeg har rett og slett gått på en smell! Jeg og samboer flytter når vi startet på skolen. 4 timer unna der vi kommer fra, vi kjente ingen, kjente ikke til stedet og hadde nærmeste familie der vi kom fra. Fikk jo venninner på skolen og vi hadde det bra tross at plassen er liten og ligger litt nedi en dump med lang avstand fra kysten, der jeg er fra er det kyst så langt øye kan se. Det gikk helt fint frem til jeg fikk baby. Nå føler jeg meg så alene og deprimert. Samboer er på skole og jobb hele tiden, skolevenninene mine har mye skole og jeg sitter i sofaen dag inn og dag ut og går små turer i den tette, tåkefylte, lille byen. Jeg gikk på en skikkelig smell og var rett og slett helt fra meg.. Fikk mamma til å komme å hente meg og lille for 2 dager siden, nå er jeg ute hele tiden i nydelig vær, langs kysten, med venninner som også har baby og familie. Jeg fikk tilbake energien med en gang og ble super lykkelig igjen og vi koser oss. Nå gleder jeg meg til samboer kommer om 5 dager. Men gruer meg til vi skal tilbake..
Måtte bare få syte litt, jeg var virkelig LANGT nede.. Noen flere som har opplevd lignende?
Måtte bare få syte litt, jeg var virkelig LANGT nede.. Noen flere som har opplevd lignende?