Deprimert

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har følt meg såå nedfor de siste dagene! Føles ut som alt går i mot meg til tider,og ikke kan jeg dra noen steder for og slappe av heller siden bilen ble ødelagt og må mest sannsyndlig kjøpe en ny.. Noe som gjør det ganske så umulig og kjøpe flere julegaver eller noe slikt. Men likavell så er det folk som ikke skjønner at det er ekstremt trangt om økonomien. Og det er en stor byrde,værtfall på meg.. Har mest lyst og bli i sengen på morgen og ikke stå opp på hele dagen... :'(

uff...ikke noe greit å ha det slik, sender en klem til deg, og håper du føler deg bedre...
må ærlig si at selv om vi begge to har fast jobb, så er det noen "humper" i veien som gjør at vi og får veldig trang økonomi når de små blir født...og det tærer på litt ja...og folk forstår ikke, for de vet ikke..har ikke lyst å fortelle hele verden om så private ting...men prøver å tenke at alt kommer til å ordne seg tilslutt :)

Ikke en god følelse.. Man må nesten bare bestemme seg for å overse de menneskene som ikke gir deg no forståelse, de er ikke verdt å bry seg om i denne saken, selv om det er lettere sagt enn gjort.
Sender deg en masse klemmer og håper at tidn fremover vil bli lysere.

uff...ikke noe greit å ha det slik, sender en klem til deg, og håper du føler deg bedre...
må ærlig si at selv om vi begge to har fast jobb, så er det noen "humper" i veien som gjør at vi og får veldig trang økonomi når de små blir født...og det tærer på litt ja...og folk forstår ikke, for de vet ikke..har ikke lyst å fortelle hele verden om så private ting...men prøver å tenke at alt kommer til å ordne seg tilslutt :)
Nei,man har jo ikke akkurat lyst til og fortelle folk om private ting,og værtfall ikke økonomi. Men hadde sikkert ikke føltes så ille om det hadde vært i januar,når man var ferdig med julen,og slapp og tenke på julegaver og slikt. Heldigvis har jeg en snill søster som har tenkt og selge sin bil til meg men har satt ned prisen veldig,bare til meg. Bare synd jeg må ned til grimstad og hente den :/ prøver også og se lyset i tunnelen,men tror lyspæren har gått :/

Ikke en god følelse.. Man må nesten bare bestemme seg for å overse de menneskene som ikke gir deg no forståelse, de er ikke verdt å bry seg om i denne saken, selv om det er lettere sagt enn gjort.
Sender deg en masse klemmer og håper at tidn fremover vil bli lysere.
Det blir nok ikke lett, ettersom det er "svigersøster" som ikke klarer og forstå..

Det blir nok ikke lett, ettersom det er "svigersøster" som ikke klarer og forstå..

nei....en får bare prøve å unngå de som er negative rundt oss... selv om det ikke er lett, tenk på det positive :) og prøv å overse dem..

Back
Topp