Deprimert

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Er så trist idag... Idag måtte mannen min reise tilbake til hjemlandet sitt (pga Schengen),
og tilbake sitter jeg alene med en 1 åring og lille Mina på 17 dager.
Utrolig trist...
Trenger å høre noe koselig :)

Det regner og er fælt vær også, så det hjelper ikke så mye på humøret....
Alle venninne mine jobber eller har planer idag, så har ingen jeg kan få besøk av heller :(

Hvordan er det med dere idag ?

Huff da! Ikke no stas å være alene. Hvor lenge blir han borte??
Er alene for tiden jeg også. 3 uker siden pappa'n dro hjem for å fortsette å pusse opp leiligheten vi skal flytte til. Nå er han i samme landet som meg da, men 50 mil kunne like gjerne vært 500.. Kjipt er det uansett! Men nå er det bare ei uke igjen før han kommer tilbake, heldigvis. Trøster meg med at jeg er så travelt opptatt med babyen at dagene flyr!
Kanskje ikke den mest oppmuntrende meldingen i verden, men håper du får det bedre enn fryktet i tiden fremover. Kos deg med de søte små.

Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut. 
Er det lenge til dere ses igjen?

Grått og kjedelig her og, men vi er hvertfall hjemme alle sammen og har hatt en fin dag. 

2-3 uker tenker jeg...Håper ikke det blir noe lengre enn det...
Skikkelig klagende idag jeg....Er vel litt mye hormoner her også hehe......
Koser meg med Mina, som ligger på brystet mitt og skal se på meg hele tiden :)
Søte og rare de små:)
Hun har akkurat bada, så nå er hun fin og ren:)

Ingenting på tv idag ? Liker ikke Skal vi danse, men kunne gjerne sett en film:)

Volven: Oi, det var lenge...Enig, 50 mil kunne like gjerne vært 500...
Håper uken din går fort, så dere kan se hverandre igjen:)
Er det mye og pusse opp?

FruH: Koselig at dere er samlet alle mann hehe...
Går det bra med den lille?:)

Fru H skrev:
Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut. 
Er det lenge til dere ses igjen?

Grått og kjedelig her og, men vi er hvertfall hjemme alle sammen og har hatt en fin dag. 

Alt bra, han pupper, sover og spiser :-p Har ikke sjekket tv-programmet enda jeg, skal vi danse står foreløpig på. Må vel snart finne frem litt snop :)

Her er sjokoladen allerede funnet frem:)
Er altfor svak for toppris melkesjokoladen haha....
;D

Oh, det hørtes godt ut!
Her ble det bamsemums og popcorn :D

Ja det var godt, vi pleier å kjøpe micro-popcorn, men mannen hadde kjøpt vanlig i dag, slik at vi poppet det selv. Det smaker egentlig utrolig mye bedre :D

Ja det var godt, vi pleier å kjøpe micro-popcorn, men mannen hadde kjøpt vanlig i dag, slik at vi poppet det selv. Det smaker egentlig utrolig mye bedre :D

lennypenny skrev:

Ingenting på tv idag ? Liker ikke Skal vi danse, men kunne gjerne sett en film:)

Er det mye og pusse opp?

Det blir mye babykos her også. Han sover ikke akkurat dagene bort den lille krabaten min.

Har ikke så forferdelig mye å pusse opp, men han skadet ene hånda, så det går i sneglefart forståelig nok. Hadde gått mye raskere om jeg var med og hjalp til, men det er ikke så veldig aktuelt å bo på en "byggeplass" med masse støv, skitt og avgasser fra maling med den lille, så enn så lenge bor vi her. Men syns mest synd på han som går glipp av alle de små forandringene hos nurket vårt fra dag til dag..

Volven skrev:

lennypenny skrev:

Er det mye og pusse opp?

Det blir mye babykos her også. Han sover ikke akkurat dagene bort den lille krabaten min.

Har ikke så forferdelig mye å pusse opp, men han skadet ene hånda, så det går i sneglefart forståelig nok. Hadde gått mye raskere om jeg var med og hjalp til, men det er ikke så veldig aktuelt å bo på en "byggeplass" med masse støv, skitt og avgasser fra maling med den lille, så enn så lenge bor vi her. Men syns mest synd på han som går glipp av alle de små forandringene hos nurket vårt fra dag til dag..

Ja,det skjer jo nye forandringer nesten hver dag :)
Men,som du sier er det ikke lenge igjen..Kjipt med skadet hånd da...Da går det sakte..
Nei,det er ikke noe særlig å bo på en "byggeplass"...Hehe

Her har hun hatt vanskelig med å sovne de 2 siste dagene.. Er litt sliten..
Og våkner mange ganger hver natt.Håper hun sovner snart,for jeg har planer om og ta tidlig kvelden:D

Men,som du sier er det ikke lenge igjen..Kjipt med skadet hånd da...Da går det sakte..

Og våkner mange ganger hver natt.Håper hun sovner snart,for jeg har planer om og ta tidlig kvelden:D

Det er ille å være alene når man ikke får sovet ordentlig på natten! Kan skrive under på den. Kjæresten min reddet meg mang en morgen den første uken hjemme. Jeg lot han sove hele natten slik at han kunne overta på morgenkvisten når jeg var segneferdig. Lillegutt sov ikke om natten hele den første uken, så jeg satt oppe med ham hele natten. Han sover heldigvis om natten nå!
Håper du får sove godt i natt! Alt ser litt lysere ut etter en god natts søvn! Skjønner godt at du er deprimert i dag da, hvis du ikke har fått sove i tillegg til at du er alene med de 2 små. Da virker det meste uoverkommelig. Skal sende litt drømmestøv din vei med ønsker om en god natt med søte drømmer!

Volven skrev:

Det er ille å være alene når man ikke får sovet ordentlig på natten! Kan skrive under på den. Kjæresten min reddet meg mang en morgen den første uken hjemme. Jeg lot han sove hele natten slik at han kunne overta på morgenkvisten når jeg var segneferdig. Lillegutt sov ikke om natten hele den første uken, så jeg satt oppe med ham hele natten. Han sover heldigvis om natten nå!
Håper du får sove godt i natt! Alt ser litt lysere ut etter en god natts søvn! Skjønner godt at du er deprimert i dag da, hvis du ikke har fått sove i tillegg til at du er alene med de 2 små. Da virker det meste uoverkommelig. Skal sende litt drømmestøv din vei med ønsker om en god natt med søte drømmer!

Veldig greit å bytte på og sove når det er på det verste hehe.
Har sovet veldig greit i natt,storebror sov helt til 8.20!!!! Trodde ikke det var sant, da jeg våknet hehe... Så har sovet i 10 timer,og vært våken 3-4 ganger...Så er ikke så ille nå:)
Sant at det ser litt lysere ut nå;)

Drømmestøvet ditt hjalp hehe:)
Har du fått sovet bra da?

Veldig greit å bytte på og sove når det er på det verste hehe.
Har sovet veldig greit i natt,storebror sov helt til 8.20!!!! Trodde ikke det var sant, da jeg våknet hehe... Så har sovet i 10 timer,og vært våken 3-4 ganger...Så er ikke så ille nå:)
Sant at det ser litt lysere ut nå;)

Drømmestøvet ditt hjalp hehe:)
Har du fått sovet bra da?

Her har det bare vært rolp i natt, så i dag er det jeg som er passe vrak  hehe
Men sola skinner og det er strålende vær, så det er på tide å kle seg og gå en tur i finværet. Så får man håpe litt frisk luft helper på.
Ha en deilig dag!

Back
Topp