deprimert..

Anede

Elsker forumet
jeg er så deppa for tiden.. vil bare gråte hele tiden!
Er så SYKT kvalm og trøtt... sover ca 12 timer hver dag, går rett fra senga til sofaen... orker ikke å gjøre en eneste ting.... Ligger langt etter med studiene, klarer ikke lese engang... Vet ikke hva jeg skal gjøre.. klarer ikke dette her, vil bare bryte sammen og sove resten av svangerskapet. Føler meg som en slask! ANdre klarer jo å fungere, hva er det med meg??????????? Klarer ikke å spise heller, holder på å spy hver gang jeg spiser el snakker, el pusser tennene.. er så lei!!!! Vil ha energi og mat!!!

Er det noen som har råd mot kvalmen? Orker ikke mere nå.......

Unnskyld for sytinga, men må bare få det ut, er så trist!

Klem

du kan få noe tabl mot kvalme som heite afipran,virka på meg! Ellers må du ta deg selv i nakken,prøv å gå deg ein liten tur kvar dag kanskje det hjelper på humøret? ka slags skole går du på?

Det er ofte litt tungt i starten. Kroppen skal jo lage noe helt vidunderli. Det blir nokk bedre. Prøv å slappe av så mye du kan, det hjelper [:)]

Sender en oppmuntrings klem.

Sender deg en klem jeg.. Vit at det blir bedre etterhvert! [:)]

går på universitetet i stavanger.. Og ligger så utrolig langt bak de andre nå.. Er livredd for hvordan det skal gå.
Jeg gruer meg så til forelesningene og gruppe arbeid.. har jo ikke lest noe så jeg har jo ingenting å bidre med.. Så flaut!
MARITK: Kom med alle tipsene du har du.. trenger all hjelp jeg kan få!

Klem fra meg

Uff, nå sitter jeg å gråter som en foss... Blir så rørt over at dere bryr dere!
Har så dårlig samvittighet overfor mann, husarbeid og skole, og da er det godt å høre at noen sier at jeg skal senke kravene og slappe av. Trenger det nå.. Føler meg som den dårligste og lateste personen i verden.. takk for gode ord alle sammen!

I dag hadde noen av klassekameratene mine forelesning om spiseforstyrrelser, og de kom også innom andre lidelser som depresjoner etc. Det er ikke rart at kvinner rammes mest av slike lidelser når vi ser på de kravene som stilles til oss; vi skal ha en karriere, en god utdannelse, et ryddig hjem, snille barn, en suksessfull mann.. og nå skal du få til alt dette når du er gravid???

Sett deg ned og tenk igjennom hva som er viktig i livet ditt, og så prioriterer du det. Hva så om du ikke kan stille like forberedt på skolen som gruppevennene dine... med mindre de er blottet for empati krever de ikke mere av deg enn du klarer... og om det finnes litt hybelkaniner... de er vegetarianere, og kommer ikke til å drepe dere og spise dere opp.

Ta det med ro til du er i bedre form, så skal du se at ting går litt lettere.

God bedring, og lykke til!!

jeg hadde også en slik periode,å har slike dagen innimellom enda.[&:]

men hør på kroppen din å ikke stress.mannen sjønner at du er trøtt å sliten.slik er det bare når man eg gravid[;)]hus arbeid?kan ve han ta i et tak?bedre å ha litt skitt i kantene en å bo i etr rent helvete[:D]
å gå tur å få frisk luft hjelper!
ellers har jeg ingen gode råd men ønsker deg god bedring,det blir bedre etter hvert!

skal ikke ha eksamen før til våren.. Vi skal ha begge to da. vi hadde jo ett emne til nov, så hadde vi eksamen. fra nov til febr har vi ett annet emne, den eksamen skal vi ha i våres, og fra febr og utover et annet emne som vi skal ha eksamen i til våren den også. Litt vanskelig forklart men..men det emne vi hadde fra nov, som vi skal ha til feb har jeg nesten ikke begynt på. skulle ta ting igjen i jula, men så ble jeg så trøtt og kvalm og har ikke fått gjort det, og nå har vi begynt med nye bøker igjen.. jeg sliter virkelig!!!

Jeg kan sende deg litteraturlista i morgen, Tusen takk! Du er utrolig snill! Har ikke ord for å takke deg!

Stor klem fra meg

Tusen takk alle sammen for gode ord! Det hjelper virkelig for sjelen!!! Blir skikkelig rørt og i bedre humør!
TAKK TAKK TAKK!

Back
Topp