BABY010112
Blir kjent med forumet
Jeg har vært på legekontroll idag, har ikke vært hos legen min siden i slutten av juni og da veide jeg 58 og jeg er 172 høy, så måtte jeg vel på vekta idag noe jeg har gruet meg til, nå veier jeg 70kg, jeg begynte nesten å grine,jeg er i uke 25 nå så har jeg gått opp 12 kg allerede, legen min sa at ja man skal legge på seg når man er gravid og du ser frisk ut men 12 kg syns jeg er så mye på litt over 2 mnd, men når jeg gikk ut fra legekontoret så jeg at legen hadde skrevet på helsekortet at jeg er blitt overvektig, og med engang jeg kom på jobben så spurte en kolega av meg om alt var bra hos legen og plutselig spurte hun om legen reagerte på vekten min og da fikk jeg bekreftet at alle syns at jeg er rett og slett alt for feit selv om jeg er gravid.
Personlig så syns jeg at self jeg har lagt på meg kanskje mer enn alle andre , stortsett så er d magen som er synlig, fått litt større bryster og hofter men hallo overvektig? jeg syns d var litt overdrivende .jeg er jo høy og syns kiloene har fordelet seg litt bortsett fra kul i magen.
Jeg er konstant sulten og blir nesten aldri mett så nå må jeg vel begynne å slanke meg, sulte ihjel. Beklager men jeg måtte få d ut et sted, nå er d ikke morsomt lenger å være gravid syns, jeg har 3 mnd og halv igjen så jeg blir også enda større .uff jaja så har jeg fått beskjed om at jeg har lav blod prosent, jeg spiser jo nesten bare brød og ost så de er ikke rart.
Personlig så syns jeg at self jeg har lagt på meg kanskje mer enn alle andre , stortsett så er d magen som er synlig, fått litt større bryster og hofter men hallo overvektig? jeg syns d var litt overdrivende .jeg er jo høy og syns kiloene har fordelet seg litt bortsett fra kul i magen.
Jeg er konstant sulten og blir nesten aldri mett så nå må jeg vel begynne å slanke meg, sulte ihjel. Beklager men jeg måtte få d ut et sted, nå er d ikke morsomt lenger å være gravid syns, jeg har 3 mnd og halv igjen så jeg blir også enda større .uff jaja så har jeg fått beskjed om at jeg har lav blod prosent, jeg spiser jo nesten bare brød og ost så de er ikke rart.