Deprimert jeg..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Det har akkurat blitt slutt med kjæresten fordi han løy til meg og utnytta meg. Han skylder meg minst 10 000 og itillegg så brukte han bankkortet mitt en morgen når jeg sov og brukte 500kr.. Lurer virkelig hva jeg skal kjøpe ting til babyen med nå.. er blakk etter denne mnd og hele neste lønn går i regninger.. Heldigvis bor jeg hjemme sier nå bare jeg.. Er så utrolig gla i han selv om han er en dust..[:(] Jaja.., jeg klarer meg vel bedre uten han.. Det er ikke barnefaren da heldigvis.., ikke det at han er noe bedre..hehe Ikke meninga å klage.., måtte bare få det ut..hehe

Hvis han nekter deg å gi deg pengene han skylder deg, så anmeld han til politiet...

Uff og uff!
Ikke akkurat det du trengte nå.. Men det er bedre nå, enn etter at babyen er født.  Håper du klarer å tenke positivt fremover og at du har familie og venner rundt deg[:)] 

Å hva blir det neste hvis du skal satse på han???
Nei, kom deg videre uten han og ta vare på deg selv og babyen.
Har selv gått alene gravid og det har gått bare bra.
Jeg ville også ha anmeldt han.
Stå på. Klem.

Det er bedre nå en etter ungen er født ja.. Har iallefall familie rundt meg.., men vennene mine stakk når jeg ble gravid.. Trur jeg tiltrekker meg feile folk..hehe

Men jeg kan jo ikke annmelde han for han har jo ikke stjelt pengene fra meg på den måten.. Han fikk jo låne noe av det og noe tok han jo da..

Uff,høres ille ut.Hvor er samvittigheten til folk?Tror nok det er lurt og prøve å glemme han.Synd at vennene dine også stakk etter du ble gravid.Trøst deg med at det ikke er skikkelige venner.Selv var vi en fin vennegjeng på ca 10 stk,som møttes ofte og hadde hyggelige kvelder sammen.Etter jeg fikk barn,hører jeg nesten ikke noe fra dem.Har kun ei skikkelig venninde,og ho er ikke av de i den vennegjengen.Ho har også barn,så vi har det kjempe fint.Er sikker på at du kommer til og få nye,og bedre venner.Venner som ikke stikker fordi du skal ha barn.Ønsker deg masse lykke til[:D]

Ja, men kan dere forstå det der med at enkelte venninner "stikker" når man blir gravide??? Spesielt de som ikke har barn.
Jeg måtte kontakte ei venninne her for noen uker siden å si at jeg ikke var syk og at jeg hadde vært hos legen å tatt div tester ang svangerskapet og at jeg heller ikke hadde noe smittsomme sykdommer. Hun lo og lovte at vi skulle finne på noe og at hun skulle ta mere kontakt, men har ikke hørt noe fra henne, sikkert på en mnd.
Og hun hadde jeg tenkt til å ha som fadder!?!?
Jeg gidder ikke å ta mere kontakt, så får jeg se hvor lang tid det tar før hun kontakter meg.
Har heldigvis ikke mange av dem.
Det som er morsomt nå er at min beste venninne og jeg er gravid samtidig å får permisjon ilag. Eneste er at ho skal ha i begynnelsen av Oktober.

Jeg har helt gitt opp å ta kontakt for det er jo ingen som det passer for alikevel.. Det eneste de skal er jo å drekke hele helga å har ikke tid til å gjøre andre ting.. Man treffer heldigvis nye mennesker etterhvert..[:)] Jeg har heldigvis blitt i litt bedre humør nå da, men trur jeg må finne fram isen..hehe[:D]

uff! kan ikke forstå at folk er slik! blir så sint. er du sikker på at du ikke kan anmelde han hvis du ikke får pengene tilbake? syns jeg har hørt en plass at du kan det. 10 000 er vanvittig mye penger. lykke til ihvertfall! du klarer deg bra, godt du har en familie som støtter deg! [:D]

Lån som ikke leveres tilbake er jo tyveri, da... Men jeg vet ikke hva loven sier om sånt. Men hvis det er grunnlag for anmeldelse synes jeg du skal gjøre det, selv om saken bare blir henlagt får han seg kanskje en støkk (og en lærepenge - man kan jo i hvert fall håpe).

Det er nok like greit at du er kvitt ham, ja, men det høres ut som om det er på tide å skaffe seg noen nye venninner... Kanskje du får bli med i en barselgruppe? Hør med jordmor, f.eks. - det kan jo være et fint sted å treffe folk som ikek blir skremt bort av tanken på småbarn i hvert fall [;)]

Håper det ordner seg for deg, og at du får pengene dine tilbake[;)]

Huff da, ikke hyggelig med slike opplevelser, spesielt ikke når man er gravid da.
Men fortjener en slik dust din kjærlighet da? Du får jo også en lille en å ta hensyn til snart...

Men ditt valg....

Stor varm klem iallefall, håper det ordner seg til det beste for deg 

Jeg skal aldri bli sammen med han igjen nei.. Men jeg sa bare det at jeg fremdeles er utrolig glad i han selv om han har knust hjertet mitt med alle løgnene sine..[&:] Er liksom helt knekt og han vil ikke gi meg noen svar..[&o] men jeg ønsker bare å bli ferdig med han og denne saken egentlig og trengte bare en plass å få det ut å høre andre også si at han er en dust...hehe[8D]

Han er den dust!han er en dust! han er en dust!
Håper det hjalp deg litt.
kos deg i kveld og la de andre dra å drikke, tenk på hvor dårlige de er i morgen. Og om ikke så veldig lenge er det din tur + at du har verdens deilige unge som aldri svikter deg og er vanvittig glad i deg og ikke greier seg uten deg.Du er den heldigste av dem.
klem.

ORIGINAL: knerthen
trengte bare en plass å få det ut å høre andre også si at han er en dust...hehe[8D]

Han er helt klart en KJEMPEDUST!

ORIGINAL: lattermild

trengte bare en plass å få det ut å høre andre også si at han er en dust...hehe[8D]

Signerer!

ORIGINAL: lattermild

SIGNERER!!!!

Back
Topp