Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo helt nytt. Håper de forstår ja, har et relativt nært forhold, men de vet nok at noe er galt. Jeg har gjort slutt, men han er jo i huset. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, han er full og høy og bare er slem nå.Hadde jeg vært hos deg nå skulle jeg gitt deg en god klem!
Kanskje du kan si det du har skrevet her til foreldrene dine? Starte med å si at "jeg må fortelle dere noe som jeg synes er vanskelig å snakke om og jeg er redd for at dere skal dømme meg, men jeg trenger at dere støtter meg nå". Vet ikke hvilket forhold du har til foreldrene dine, eller hvilket forhold de har hatt til din partner? Tror nok foreldrene dine vil støtte deg uansett!
Jeg tror jeg ville ha dratt hjem til foreldrene mine, eventuelt en god venninne. Kommet meg ut av huset, sagt at jeg ikke ønsker mer kontakt med han før han klarer å oppføre seg(være nykter og snill).Dette er jo helt nytt. Håper de forstår ja, har et relativt nært forhold, men de vet nok at noe er galt. Jeg har gjort slutt, men han er jo i huset. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, han er full og høy og bare er slem nå.
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde megJeg tror jeg ville ha dratt hjem til foreldrene mine, eventuelt en god venninne. Kommet meg ut av huset, sagt at jeg ikke ønsker mer kontakt med han før han klarer å oppføre seg(være nykter og snill).
Er det sånn at det er farlig for deg å være i samme hus som han? Er han på noen måte truende?
Det høres ut som du kan trenge hjelp nå. Ring foreldrene dine, sov hos dem og prat ut om dette. Forstår det sånn at du kanskje ikke vil konfrontere han når du er alene, at han blir veldig ufin/vanskelig å snakke til. Kanskje du har en mamma eller pappa som kan hjelpe deg med å få han ut av huset ditt i løpet av de neste dagene..Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg