Deprimerende innlegg

Sender mange gode klemmer! :Heartred
Tror foreldrene dine vil forstå at du trenger støtte fra dem i en slik situasjon!
 
Hadde jeg vært hos deg nå skulle jeg gitt deg en god klem!
Kanskje du kan si det du har skrevet her til foreldrene dine? Starte med å si at "jeg må fortelle dere noe som jeg synes er vanskelig å snakke om og jeg er redd for at dere skal dømme meg, men jeg trenger at dere støtter meg nå". Vet ikke hvilket forhold du har til foreldrene dine, eller hvilket forhold de har hatt til din partner? Tror nok foreldrene dine vil støtte deg uansett!
 
Hadde jeg vært hos deg nå skulle jeg gitt deg en god klem!
Kanskje du kan si det du har skrevet her til foreldrene dine? Starte med å si at "jeg må fortelle dere noe som jeg synes er vanskelig å snakke om og jeg er redd for at dere skal dømme meg, men jeg trenger at dere støtter meg nå". Vet ikke hvilket forhold du har til foreldrene dine, eller hvilket forhold de har hatt til din partner? Tror nok foreldrene dine vil støtte deg uansett!
Dette er jo helt nytt. Håper de forstår ja, har et relativt nært forhold, men de vet nok at noe er galt. Jeg har gjort slutt, men han er jo i huset. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, han er full og høy og bare er slem nå.
 
Dette er jo helt nytt. Håper de forstår ja, har et relativt nært forhold, men de vet nok at noe er galt. Jeg har gjort slutt, men han er jo i huset. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, han er full og høy og bare er slem nå.
Jeg tror jeg ville ha dratt hjem til foreldrene mine, eventuelt en god venninne. Kommet meg ut av huset, sagt at jeg ikke ønsker mer kontakt med han før han klarer å oppføre seg(være nykter og snill).

Er det sånn at det er farlig for deg å være i samme hus som han? Er han på noen måte truende?
 
Jeg tror jeg ville ha dratt hjem til foreldrene mine, eventuelt en god venninne. Kommet meg ut av huset, sagt at jeg ikke ønsker mer kontakt med han før han klarer å oppføre seg(være nykter og snill).

Er det sånn at det er farlig for deg å være i samme hus som han? Er han på noen måte truende?
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg
 
Jeg hadde sovet hos de i en periode når ting er sånn og sikker på foreldrene dine tar deg inn og dette går bra:)
 
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg
Det høres ut som du kan trenge hjelp nå. Ring foreldrene dine, sov hos dem og prat ut om dette. Forstår det sånn at du kanskje ikke vil konfrontere han når du er alene, at han blir veldig ufin/vanskelig å snakke til. Kanskje du har en mamma eller pappa som kan hjelpe deg med å få han ut av huset ditt i løpet av de neste dagene..
 
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg

Han kommer dessverre neppe til å redde deg, det lureste er at du rett å slett sier han må flytte. Snakk med familien din å få dem til å komme å hjelpe deg.

Vil ønske deg lykke til[emoji173]️
 
Ikke truende, psykisk ødeleggende. Jeg er så redd for at baby kan dø av at jeg føler meg helt knust. Jeg eier også huset, noe som gjør det litt vanskelig å dra. Vil ha han bort fra livet, har ikke samboerkontrakt og jeg eier. Vet ikke om jeg kan kaste ham ut. Samtidig savner jeg den ikke-rusa han så ille, vil bare han skal komme og redde meg

Så lenge du eier huset så kan du kaste ham på dør. Men hadde aldri prøvd meg alene på sånn med en som er ruset, spes ikke som gravid. Spør dine foreldre, andre du stoler på Evt politiet. Avtal med låsesmed samtidig og skift lås når han er ute av huset...
 
hva er det han har ruset seg på?
Skjønner at ting er vanskelig nå, men har du prøvd å snakke med han? Vet det ikke er verdens enkleste sak å snakke med folk som ruser seg, men det skader ikke å prøve.
Ta en prat med han. Også gjør du som de over her sier, snakk med foreldrene dine. Dra til de, prøv å pust ut.
Klem til deg <3
 
Huff, stakkars deg! Jeg ville ringt familievernkontoret i kommunen din hvis jeg var deg. Det er jo snakk om et barn som er involvert her og en som ruser seg og da vil du bli prioritert! Om du trenger noen å snakke med og synes det er vanskelig å ta opp med de nærmeste.

God klem til deg!
 
Uff, dette høres vanskelig ut:( Du kan ta opp dette med jordmor. En av hennes oppgaver er å avdekke slikt, og hun skal kunne rådgi om hva du bør gjøre.
 
Huff, så tøft dette må være :(
Du har all din rett til å kaste han ut, og det synes jeg du bør gjøre også. Jo før, jo bedre!
 
Back
Topp