Deprimerende her inne..

Bruker47ma

Flørter med forumet
Syntes det er veldig deprimerende at så mange i denne måneden mister (ma/sa), blir helt deprimert og litt redd for at det faktisk kan skje meg også! Er 9+4 og håper det klamrer seg fast!!
Til tross for at jeg ikke er dårlig lenger, så begynner hjernen min å tulle med meg hehe... Tror jeg kommer tilbake neste måned å skjekker, da di fleste vil være over milepæla:p hehe litt skummelt enda dette:)

Helt enig, jeg også tenker på det hele tiden! Er kun 6+3, så mange uker med bekymring igjen enda :/

Dette er forum på godt og vondt.

Mm. Men vi må huske at man har behov for å dele og få støtte når det går galt. Mens ikke alle som det går bra med deler. Det ser derfor ut som det er mer vanlig å miste enn det egentlig er.

Signerer Lambi. Dere må også tenke på at når så mange gravide er samlet på en plass så vil andelen som mister virke veldig stor. Men tenk at vi er jenter spredt helt fra nord til sør. Og om ikke det hadde vært for forumet her ville vi aldri hørt om det eller tenkt på det... etter uke 12 så vil man se at % andelen som har mistet vs % andelen som er igjen her inne er bitte liten :) det går faktisk bra for de fleste...

Der er jo omtrent like mange som har delt bankende hjerte nyheter og positive UL opplevelser også. I begynnelsen vil det være mye sånt. Det ligger til 1. trimester. Heldigvis er det den korteste perioden og før man vet ord av det er man over i ny.

Det er jo faktisk solskinnshistorier også! Ei i dag fortalte at hun hadde forsonet seg med å ha mista men så var det ikke sånn likevel.

Så vi bør fortsette å støtte de som er uheldige og samtidig ha troa på oss selv. Som regel går det jo bra som flere over påpeker.

Jeg gikk å var bekymra lenge etter å ha lest ting her og ellers på internett. Det at symptomene mine forsvant tidlig skremte meg skikkelig, og jeg følte meg ikke gravid.. Vel-det stemte :/
Jeg syntes det hjelper mye å skrive om det her inne, å få følelsene ut. Hadde jeg ikke gjort det, er jeg sikker på at jeg hadde vært mye mer langt nede, dette kan på en måte kalles fristedet mitt:) ingen kjenner meg, ingen vet hvem jeg er(untatt en god del her på Mai vet hvem jeg er:) ) ❤️

Ja det virker som om det er mange som har mistet, og det er kjempe trist.

Back
Topp